  • 1. Data: 2009-03-28 11:31:18
    Temat: Karta muzyczna E-MU 1212 upalone styki
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    Po włożeniu karty (chodzącej na innym kompie)
    do innego komputera upaliło niektóre złocone styki
    ( prawdopodobnie dlatego że nie była włączona dodatkowa wtyczka
    zasilania)Chciałbym jakoś to naprawić wymieniając ten uszkodzony "złoty
    grzebień" ale nie wiem gdzie znaleźć schemat tych gniazd PCI.
    Przecież chyba nie wszystkie styki są wykorzystywane a niektóre
    równoleglone, przynajmniej tak wygląda.
    Czy ktoś podał by mi stronkę ze schematem gdzie zasilanie itd ?

    Rylen

  • 2. Data: 2009-03-28 11:42:39
    Temat: Re: Karta muzyczna E-MU 1212 upalone styki
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Rylen" napisał:

    > ale nie wiem gdzie znaleźć schemat tych gniazd PCI.
    > Przecież chyba nie wszystkie styki są wykorzystywane a niektóre
    > równoleglone, przynajmniej tak wygląda.
    > Czy ktoś podał by mi stronkę ze schematem gdzie zasilanie itd ?

    http://www.hardwarebook.info/PCI#Pinout

    JoteR

  • 3. Data: 2009-03-28 20:00:21
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    JoteR pisze:

    > http://www.hardwarebook.info/PCI#Pinout
    >
    > JoteR

    Dziękuję bardzo! Ale jestem przestraszony jak zobaczyłem ile
    muszę przedłużek zrobić. Muszę jednak nieco "ochłonąć"
    z wrażenia...i zastanowić czy to się opłaca.(choć karta droga)
    Rylen