  • 1. Data: 2009-03-26 16:14:36
    Temat: Karta telewizyjna
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Ktos calkiem niedawno (chyba ostatni miesiac) podawal linka do bardzo
    fajnych kart TV hybrydowych. Za Chiny+Tajwan+Tybet nie moge tego
    wyGooglac. Pomozcie prosze.
    Napewno to nie byl Prolink ani Leadtek. Raczej nie AverMedia, bo bym
    pamietal. Tej pierwszej jestem nieszczesliwym posiadaczem, o tej drugiej
    firmie czytalem, ze tez sa z kartami niefajne problemy, Avera nie znam.
    Jesli dobrze pamietam, to byly na niej 2 tunery analogowe i jeden DVB-T i
    chyba jeszcze radio. Slowem pelny wypas i o to chodzi, a najbardziej zebym
    nie musial recytowac poematow po "lacinie" przy instalacji sterow.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2009-03-26 16:23:59
    Temat: Re: Karta telewizyjna
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Pawel "O'Pajak" pisze:
> [...]
    > i chyba jeszcze radio. Slowem pelny wypas i o to chodzi, a najbardziej
    > zebym nie musial recytowac poematow po "lacinie" przy instalacji sterow.

    Pewnie chodziło ci o tuner Compro E900F :)

  • 3. Data: 2009-03-26 19:12:54
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Pewnie chodziło ci o tuner Compro E900F :)

    Jestes wielki, dzieki:-) Niedokladnie o ten model (a raczej cene) mi
    chodzilo, ale o te firme. Inne modele mi sie podobaja.
    Jak sie te karty sprawuja (sterowniki/instalacja, latwosc obslugi)?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2009-03-26 19:23:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Pawel "O'Pajak" pisze:
> [...]
    > chodzilo, ale o te firme. Inne modele mi sie podobaja.
    > Jak sie te karty sprawuja (sterowniki/instalacja, latwosc obslugi)?

    Mam Compro E850F - spisuje się doskonale, sterowniki porządne i dość
    często aktualizowane, obsługa prosta (pilot zgodny z Media Center)
    W instalacji najbardziej skomplikowane jest przełączenie wyłącznika
    zasilania w komputerze na kartę (można po tym uruchamiać sprzęt pilotem) :)

  • 5. Data: 2009-03-26 23:17:59
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

> [...]
    > W instalacji najbardziej skomplikowane jest przełączenie wyłącznika
    > zasilania w komputerze na kartę (można po tym uruchamiać sprzęt pilotem)

    Wielkie dzieki, chyba jednak rzuce sie na 900, roznica w cenie znikoma.
    Blogoslawil bede dzien, w ktorym wywale PixelView PlayTV Pro;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2009-03-27 06:56:18
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    KNC ONE TV-station DVB lub KNC ONE TV-station DVR

    Jak dla mnie bomba. Obraz nie do porównania z markowymi kartami sprzed lat.
    Sprzętowa kompresja mpeg, która działa, radio itd. Poza tym wpsółpracuje z
    Dscalerem.

    Cena od 35zł!!!!!!

    PC

  • 7. Data: 2009-03-27 09:51:51
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Jak dla mnie bomba. Obraz nie do porównania z markowymi kartami sprzed
    lat.
    > Sprzętowa kompresja mpeg, która działa, radio itd. Poza tym wpsółpracuje
    > Dscalerem.

    Sie podepne - moglbys sprawdzic empirycznie czy zadziala z Radiatorem?
    Moj ulubiony soft do radia od czasow Zoltrixa 108 ;)
    Link: http://flesko.cz/programs.html

    pozdrawiam i z gory dziekuje,
    Vituniu.

  • 8. Data: 2009-03-27 10:43:14
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ok. Sprawdzę jak wrócę z pracy.

    PC

  • 9. Data: 2009-03-28 16:29:23
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Niestety chyba nie działa. Próbowałem na wszystkich dostępnych driverach ale
    usłyszałem tylko ciszę.

    PC

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    3972 (20090328) __________

  • 10. Data: 2009-03-30 21:27:43
    Od: v...@g...com

    On 28 Mar, 18:29, "PC" <l...@w...pl> wrote:

    > Niestety chyba nie działa. Próbowałem na wszystkich dostępnych
    > driverach ale usłyszałem tylko ciszę.

    Ano... szkoda.

    Ale serdeczne dzieki za poswiecony czas. :)

    pozdrawiam,
    Vituniu