  • 1. Data: 2009-03-26 11:26:41
    Temat: drukarka - problem
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam..
    Drukarka po zmianie tuszu na nowe uparcie twierdzi ze sa puste ...:(nie
    wiem co jest grane ..do tej pory dziala idealnie :(wszystkie wlasciwe
    papierki z tuszu zerwane ...... jakies pomysly ..?
    Drukarka to epson seria stylus

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-26 11:30:40
    Temat: Re: drukarka - problem
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <gqfop6$g5u$1@news3.onet>, CeZ__134 napisał(a):

    > Drukarka po zmianie tuszu na nowe uparcie twierdzi ze sa puste ...:(nie
    > wiem co jest grane ..do tej pory dziala idealnie :(wszystkie wlasciwe
    > papierki z tuszu zerwane ...... jakies pomysly ..?

    Niech zgadnę: ktoś nieumiejętnie napełniał sam tusz i nie zresetował
    chipu? :) Reklamuj tusz.

    Jacek

  • 3. Data: 2009-03-26 11:34:15
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Niech zgadnę: ktoś nieumiejętnie napełniał sam tusz i nie zresetował
    > chipu? :) Reklamuj tusz.

    kupione sa nowe zamienniki...wiec powinno byc w porzadku..co najciekawsze
    ..stare tusze ktore byly..nagle przestaly byc widoczne....
    wczesniej dzialalo.. myslalem ze to cos z tuszem jest nie tak,dlatego
    kupilem nowe.

  • 4. Data: 2009-03-26 11:44:24
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > ..stare tusze ktore byly..nagle przestaly byc widoczne....
    > wczesniej dzialalo.. myslalem ze to cos z tuszem jest nie tak,dlatego

    Dodam jeszcze . ze,jak wsadzilem zamienniki to drukarka widziala je bez
    problemu.. nastepnie w przeciagu paru min zaczela pokazywac ze tuszu
    ubywa...75 % ...50 % ..25%..az wkoncu zaczela pokazywac ze sa puste ..tak ze
    teraz nie reaguje na tusz i twierdzi ze nie chce dzialac...

  • 5. Data: 2009-03-26 16:05:19
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <gqfpqd$j34$1@news3.onet>, CeZ__134 napisał(a):

> [...]
    > ubywa...75 % ...50 % ..25%..az wkoncu zaczela pokazywac ze sa puste ..tak ze
    > teraz nie reaguje na tusz i twierdzi ze nie chce dzialac...

    Widzisz. Tych informacji zabrakło na początku.
    Podejrzenia mam 2: albo źle zresetowany chip tuszu (miałem ten problem
    z drukarką HP 6127 - sprzedawca nie chciał mi uwierzyć, że nie działa,
    że wydrukowałem całość w 1 noc, aż w końcu przeważył kupiony tusz
    z nowym i potwierdził, że to wina danego egzemplarza tuszu - wymienił na
    wolny od wad), albo uszkodzona elektronika drukarki, która źle odczytuje
    poziom tuszu.

    Zacząłbym od znalezienia osoby, z identyczną drukarką i sprawdzeniem
    u niej obu kompletów tuszy.
    Jeśli będą działać, wówczas masz uszkodzoną drukarkę - reklamuj ją.
    Jeśli na innym egzemplarzu też nie będą drukować, wówczas są uszkodzone
    chipy w tuszach - reklamuj je.

    Jacek