  • 1. Data: 2009-04-05 22:00:21
    Temat: czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?
    Od: k...@o...pl

    szukam info o punktach i nie chce mi sie wierzyć że play nie ma swego programu
    punktowego era ma pkt erapremia plus ma swoje plus5 orangutany mają pkt profit a
    play?

    wpisując w google punkty play natrafiłem tylko na "punkty sprzedaży" :)
    przy poleceniu zapłaty także nawet sie nie zająkną, że jakoś je premiują

  • 2. Data: 2009-04-05 22:43:19
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 00:00:21 +0200, k...@o...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > wpisując w google punkty play natrafiłem tylko na "punkty sprzedaży" :)
    > przy poleceniu zapłaty także nawet sie nie zająkną, że jakoś je premiują

    Play ma na tyle atrakcyjną ofertę, że nie musi tak jak inni operatorzy
    wiązać klienta ze sobą przy pomocy jakichś programów lojalnościowych,
    czy innych cyrografów :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2009-04-05 23:44:19
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    <k...@o...pl> napisał:

    > szukam info o punktach i nie chce mi sie wierzyć że play nie ma swego
    > programu
    > punktowego era ma pkt erapremia plus ma swoje plus5 orangutany mają pkt
    > profit

    A o kant rozbić te punkty, przez 6 lat w Judei tyle się ich nazbierało, że
    jak przyszło do obliczania zniżek na aparat, to wyszło drożej niż na (za
    przeproszeniem) Allegro, dzieciakowi po 2 latach nawet na baterię nie
    starczyło, w Erze razem z punktami wyszło gorzej niż pierwszemu lepszemu
    dresowi z ulicy. Bo przedłużającym (cyrograf, nie co innego) oczywiście ta
    dresiarska oferta nie przysługuje.

    > a play?

    A Play ma taniej niż pozostali ze swoimi chędożonymi punkcikami. Póki co...

    JoteR

  • 4. Data: 2009-04-06 04:42:43
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > wpisując w google punkty play natrafiłem tylko na "punkty sprzedaży" :)
    > przy poleceniu zapłaty także nawet sie nie zająkną, że jakoś je premiują

    Punkty, profity., premie i inne bzdety. Gdzie byś kupił chleb? W sklepie, w
    którym kosztuje 2 złote? Czy w drugim, gdzie taki sam chleb kosztuje 4
    złote, ale dają do niego gratis pudełko zapałek warte 10 groszy?

    wiatrak

  • 5. Data: 2009-04-06 06:30:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 06 Apr 2009 00:00:21 +0200, k...@o...pl wrote:
    >szukam info o punktach i nie chce mi sie wierzyć że play nie ma swego programu
    >punktowego era ma pkt erapremia plus ma swoje plus5 orangutany mają pkt profit a
    >play?

    A po co im .. pojdziesz do konkurencji ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2009-04-06 06:35:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Apr 2009 01:44:19 +0200, JoteR wrote:
    >A o kant rozbić te punkty, przez 6 lat w Judei tyle się ich nazbierało, że
    >jak przyszło do obliczania zniżek na aparat, to wyszło drożej niż na (za
    >przeproszeniem) Allegro,

    A jakie miales rachunki i ile % z tego bys chcial dostac ?

    Idea ma calkiem dobre warunki, a miala jeszcze lepsze, jak doladowanie
    50zl kosztowalo 900pkt.

    >w Erze razem z punktami wyszło gorzej niż pierwszemu lepszemu
    >dresowi z ulicy. Bo przedłużającym (cyrograf, nie co innego) oczywiście ta
    >dresiarska oferta nie przysługuje.

    Tak ze dwa lata temu to mi w erze powiedzieli ze z kazdej oferty dla
    nowych moge tez skorzystac przedluzajac .. ale przedluzeniowa byla
    lepsza.

    J.

  • 7. Data: 2009-04-06 07:10:38
    Temat: Re: czy istnieje jaki? program lojalno?ciowy play mobile?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisał:

    > A jakie miales rachunki i ile % z tego bys chcial dostac ?

    Tyle, aby cena aparatu przy przedłużeniu cyrografu w abonamencie 50 PLN
    brutto/mies. *przynajmniej* zrównała się z ceną tegoż aparatu w Plusie w
    abonamencie 36,60 PLN brutto/mies. Niestety, skoro się nawet się do niej nie
    zbliżyła - to pa pa.

    > Tak ze dwa lata temu to mi w erze powiedzieli ze z kazdej oferty dla
    > nowych moge tez skorzystac przedluzajac .. ale przedluzeniowa byla
    > lepsza.

    A żona chciała tylko skorzystać z tej urodzinowej - SE k770i za złotówkie
    przy 25 PLN/mies. (dużo nie gada, to do niej dzwonią), olewając już ten
    "prezent" czyli DVD. Taką ofertę dostawał każdy atakując z buta salon. Ale
    oczywiście dla Niej ta oferta była niedostępna. Owszem, stała się dostępna
    po tygodniu od złożenia wypowiedzenia, ale wtedy żona już bawiła się nowym
    Viewty z Play, ku szczeremu oburzeniu "utrzymanki" z Ery. ;->

    JoteR

  • 8. Data: 2009-04-06 08:11:23
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > którym kosztuje 2 złote? Czy w drugim, gdzie taki sam chleb kosztuje 4
    > złote, ale dają do niego gratis pudełko zapałek warte 10 groszy?

    Oczywiscie ze w tym ktory sprzedaje po 2 zlote :)
    Dla tego nigdy nie dzwonie na numery w Play-u bo sa drozsze od innych.

    pozdrawiam, leszek

  • 9. Data: 2009-04-06 08:36:23
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>
    > Oczywiscie ze w tym ktory sprzedaje po 2 zlote :)
    > Dla tego nigdy nie dzwonie na numery w Play-u bo sa drozsze od innych.

    To będziesz coraz częściej zdziwiony. Mój numer od tygodnia jest w Play-u, a
    zaczyna sie na 602. Ha, ha, ha.

    wiatrak

  • 10. Data: 2009-04-06 11:59:47
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    punkty profit to niezla sciema jest!
    ale o dziwo to dziala! mowie na podstawie tego ze o to pytasz:)

    taka sama sciema jest zbieranie punktow na stacjach benzynowych typu ORLEN
    itp

    pozdrawiam
    Wasyl