  • 1. Data: 2010-06-28 13:55:14
    Temat: Katowice, Mariacka
    Od: Xiant <x...@p...onet.pl>

    Witam

    Potrzebuje zaparkowac w Srode na Mariackiej w Katowicach, ok. 15:00. Da
    sie tam znalezc miesjce parkingowe (moze byc platne) czy lepiej szukac
    gdzie indziej i podejsc sobie na piechote kawalek ?

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2010-06-28 14:08:26
    Temat: Re: Katowice, Mariacka
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Witam

    > Potrzebuje zaparkowac w Srode na Mariackiej w Katowicach, ok. 15:00. Da
    > sie tam znalezc miesjce parkingowe (moze byc platne) czy lepiej szukac
    > gdzie indziej i podejsc sobie na piechote kawalek ?

    Po 15 albo lepiej po 16 urzędasy się zwijają i idą na papu do domciu :-D

    Poza tym Mariacka jest prawie cała zamknięta, spróbuj na Starowiejskiej.
    Możesz przycupnąć na kilka minut, zazwyczaj coś się zwalnia.

    Kręcenie się w kółko niestety jest kłopotliwe w tej części z uwagi na
    spaprany objazd rynku :-( ...

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 3. Data: 2010-06-28 14:20:41
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Xiant" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuje zaparkowac w Srode na Mariackiej w Katowicach, ok. 15:00. Da

    Mariacka to deptak. Autem nie wjedziesz

  • 4. Data: 2010-06-28 14:51:42
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Xiant" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuje zaparkowac w Srode na Mariackiej w Katowicach, ok. 15:00.

    Z której strony będziesz jechał ?

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2010-06-28 14:56:28
    Od: Xiant <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-28 14:51, J_K_K pisze:
    > Użytkownik "Xiant" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Z której strony będziesz jechał ?
    >
    > Pzdr
    >
    > JKK
    Witam

    Wg nawigacji, moge jechac od Myslowic albo od strony S-ca, pewnie gdzies
    od ronda.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 6. Data: 2010-06-28 15:19:31
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 28 Jun 2010 13:55:14 +0200, Xiant napisał(a):

> [...]
    > sie tam znalezc miesjce parkingowe (moze byc platne) czy lepiej szukac
    > gdzie indziej i podejsc sobie na piechote kawalek ?

    O 15 może być ciężko, chociaż niektórzy będą się już zbierać...
    sugerowałbym rozejrzeć się na Warszawskiej po prostu i przedreptać na
    Mariacką kawałek.

    W razie gdyby był problem tani parking znajdziesz zawsze na Bankowej (7 zł
    doba), ale stamtąd to już może wyjść z 10 minut piechotą ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2010-06-28 15:35:31
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W razie gdyby był problem tani parking znajdziesz zawsze na Bankowej (7 zł
    > doba)

    8 PLN, pod warunkiem, że powie, że jest student
    (może być zaoczny :-)

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2010-06-28 15:46:43
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 28 Jun 2010 15:35:31 +0200, J_K_K napisał(a):

    > 8 PLN, pod warunkiem, że powie, że jest student
    > (może być zaoczny :-)

    O! to chyba urosło :(

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 9. Data: 2010-06-28 16:07:42
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > Wg nawigacji, moge jechac od Myslowic

    Najlepiej jedź od Mysłowic 79, a później zjedź na 1 Maja (Zawodzie),
    Warszawska.
    Powinieneś coś znaleźć na odcinku pomiędzy Damrota / Francuska,
    a jak nie to skręcaj w prawo na Bankową i na parking przed WNS.

    http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=Katowice,+Warsz
    awska+&Submit=Szukaj&long=19.031162000000002&lat=50.
    259174&type=1&scale=2&svActive=false

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2010-06-28 19:26:22
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

> [...]
    > tam znalezc miesjce parkingowe (moze byc platne) czy lepiej szukac gdzie
    > indziej i podejsc sobie na piechote kawalek ?

    Jak mam coś w nawet szeroko pojętym centrum Katowic do załatwienia to parkuję
    tutaj:
    http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=&loc=Katowice%2C+
    Wojew%F3dzka+10&Submit=Szukaj&cId=&sId=

    --