  • 1. Data: 2010-06-28 15:00:44
    Temat: Jak to jest?
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Napiszesz jakiś temat to odpowiedzi jest średnio: 45% na temat lub w
    miarę na temat, 35% zacznie się od razu wymądrzać i szukać dziury w
    całym, a 20% odpowiadających to kretyni rzucający jakieś insynuacje lub
    pieprzący głupoty byle tylko zaistnieć...

  • 2. Data: 2010-06-28 15:04:17
    Temat: Re: Jak to jest?
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-28 15:00, G.K. pisze:
> [...]
    > całym, a 20% odpowiadających to kretyni rzucający jakieś insynuacje lub
    > pieprzący głupoty byle tylko zaistnieć...

    NTG :-P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2010-06-28 15:06:47
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > na temat, 35% zacznie się od razu wymądrzać i szukać dziury w całym, a 20%
    > odpowiadających to kretyni rzucający jakieś insynuacje lub pieprzący

    Czytaj Twoj poprzedni post to wystarczylo go poprawnie zredagowac i
    pewnie bylo by mniej problemu.
    Natomiat teraz to sam wygenerowales sie wlasnie w tej grupie jak to podales
    20%

    od takich tematow to jest chocby pl.pregierz od biedy pl.test

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-06-28 15:07:28
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Grejon pisze:

    > NTG :-P

    Głosowanie: do której grupy tego przedpiścę zaliczyć ;-)

  • 5. Data: 2010-06-28 15:08:08
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-28 15:07, G.K. pisze:

    > Głosowanie: do której grupy tego przedpiścę zaliczyć ;-)

    No nie wiem, chyba do tej samej co Ciebie. Czyli tych 20 % ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 6. Data: 2010-06-28 15:13:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 15:00:44 +0200, G.K. napisał(a):

> [...]
    > całym, a 20% odpowiadających to kretyni rzucający jakieś insynuacje lub
    > pieprzący głupoty byle tylko zaistnieć...

    ok.. już zaistniałeś, gratulacje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-06-28 15:38:21
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    G.K. pisze:
> [...]
    > całym, a 20% odpowiadających to kretyni rzucający jakieś insynuacje lub
    > pieprzący głupoty byle tylko zaistnieć...

    Taki szczegół dla tych co nie zrozumieli i nie doczytali: pisałem o
    ODPOWIEDZIACH

  • 8. Data: 2010-06-28 15:50:58
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-28 15:00, G.K. wrote:
> [...]
    > całym, a 20% odpowiadających to kretyni rzucający jakieś insynuacje lub
    > pieprzący głupoty byle tylko zaistnieć...

    już to widzę jak zaczną się głupie komentarze, przy okazji udowodnią Ci,
    że jest chory na umyśle, nie potrafisz redagować postów, zadajesz głupie
    pytania, w ogóle na niczym się nie znasz, kup sobie rower itp. itd. :)

  • 9. Data: 2010-06-28 16:19:44
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Olek pisze:
    > już to widzę jak zaczną się głupie komentarze, przy okazji udowodnią Ci,
    > że jest chory na umyśle, nie potrafisz redagować postów, zadajesz głupie
    > pytania, w ogóle na niczym się nie znasz, kup sobie rower itp. itd. :)

    Chyba tak będzie... niestety, tak to jest na tej i chyba wszystkich
    listach. Ci co faktycznie mają coś do powiedzenia giną pod natłokiem
    zalewającego ich bezsensu. Chyba trzeba się będzie z tym pogodzić i
    przytakiwać wszystkim, bo a nuż im się pogorszy? Podobno tak w
    psychiatrykach radzą (nie wiem, nie byłem)...
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 10. Data: 2010-06-28 16:40:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    G.K. pisze:
> [...]
    > całym, a 20% odpowiadających to kretyni rzucający jakieś insynuacje lub
    > pieprzący głupoty byle tylko zaistnieć...

    To załóż sobie forum i moderuj niewygodne odpowiedzi.