  • 1. Data: 2010-09-10 10:58:12
    Temat: Katowice - Suwalki sroda po poludniu
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Witam,

    Wyjazd z Katowic za 1,5 tygodnia ok. 15.30, do Suwałk i tu pytanie - czy
    będąc ok. 18 w Jankach jeszcze będą korki przez Wawę ? Może lepiej od
    razu Błonie i Zakroczym ? A może jeszcze inny wariant ? Zależy mi na
    czasie, chciałbym w okolicy Suwałk pójść spać o sensownej godzinie, na
    drugi dzień wyjazd o 6 rano ....

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-09-10 19:51:35
    Temat: Re: Katowice - Suwalki sroda po poludniu
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > chciałbym w okolicy Suwałk pójść spać o sensownej godzinie, na drugi dzień

    Witam,
    Obecnie cala Warszawa jest zakorkowana. O godz. 18 mozesz ja przejezdzac
    nawet 2-3h.
    Lepiej objedz.
    Pzdr
    Adam

  • 3. Data: 2010-09-10 21:58:41
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Witam,

    > Obecnie cala Warszawa jest zakorkowana. O godz. 18 mozesz ja przejezdzac
    > nawet 2-3h.
    > Lepiej objedz.

    Ale czy przez Błonie nadal da się spokojnie dojechać do Nowego Dworu ?
    Nie zatyka się o tej porze ?

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 4. Data: 2010-09-11 20:14:13
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2010-09-10 21:58, Grzegorz pisze:
    > Witam,

    > Ale czy przez Błonie nadal da się spokojnie dojechać do Nowego Dworu ?
    > Nie zatyka się o tej porze ?
    >
    > pzdrw.

    Korek może być w Błoniach do świateł (jadąc od strony Grodziska)ale to i
    tak o niebo szybciej niż przez DC.Reszta trasy tj. do NDM jest ok. Ja
    latem w piątki jeździłem tą trasą choć ciut później 19-20 i nie było korków.
    Pozdrawiam
    Marcin