  • 1. Data: 2010-09-10 08:11:28
    Temat: Szyberdach - temat zapomniany?
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Cześć.
    Czy orientuje się ktoś, czy w naszym kraju (im bliżej WRC tym lepiej)
    istnieje możliwość zamontowania sobie porządnego szyberdachu do
    samochodu? Czy to już usługa mocno niszowa i nikt się tym już nie para?
    U nas w WRC swego czasu był fachowiec od tego typu prac (ul. Wagonowa),
    jednakże coś kontakt z nim się urwał - nie bylem w stanie się z nim
    skontaktować.
    Dysponuje ktoś odpowiednimi namiarami na firmy się tym parające?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 2. Data: 2010-09-10 09:58:51
    Temat: Re: Szyberdach - temat zapomniany?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w
> [...]
    > istnieje możliwość zamontowania sobie porządnego szyberdachu do
    > samochodu? Czy to już usługa mocno niszowa i nikt się tym już nie

    Teraz kazdy kupuje prawdziwa klime, a nie namiastke dla ubogich :-P

    J.

  • 3. Data: 2010-09-10 10:10:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Teraz kazdy kupuje prawdziwa klime, a nie namiastke dla ubogich :-P

    A jeździłeś kiedyś z szyberdachem? Jak dla mnie świetna rzecz. Oczywiście
    pomijam upały. Dlatego najlepiej mieć jedno i drugie. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-09-10 10:15:05
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 10:16:08 +0200, J.F. napisał(a):

    > W upaly nie chlodzi,

    Od chłodzenia to ja mam klimatyzację w aucie.

    > halasuje po otwarciu, odwraca wentylacje w
    > aucie.

    Ale umiejętnie używany podnosi mocno komfort wentylacji w aucie w
    temperaturach, nazwijmy to pośrednich. A i przy prędkościach
    wycieczkowych można sobie zrobić namiatskę kabrioletu ;)

    > Jedyna zaleta ze widac swiatla jak sie za blisko podjedzie :-)

    A to jedna z kolejnych zalet okna dachowego ;)

    Reasumując - klimatyzacja w aucie jest, jednakże klient ma kaprys
    zamontowac sobie dziurę w dachu - gdzie to może zrobić?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2010-09-10 10:15:42
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-10 10:10, to pisze:
    > A jeździłeś kiedyś z szyberdachem?

    ja tak i w słoneczne dni za bardzo grzało na głowę mnie się nie
    podobało. Klima jest niezastąpiona.

    > Jak dla mnie świetna rzecz.

    ale i przy okazji źródło częstych przecieków.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-09-10 10:16:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > begin J.F.
    >
    > A jeździłeś kiedyś z szyberdachem? Jak dla mnie świetna rzecz.
    > Oczywiście
    > pomijam upały. Dlatego najlepiej mieć jedno i drugie. ;)

    Mialem. Do * :-)

    W upaly nie chlodzi, halasuje po otwarciu, odwraca wentylacje w
    aucie.

  • 7. Data: 2010-09-10 10:36:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > W upaly nie chlodzi, halasuje po otwarciu, odwraca wentylacje w aucie.
    > Jedyna zaleta ze widac swiatla jak sie za blisko podjedzie :-)

    Jaki miałeś? Odsuwany czy uchylany?

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-09-10 10:37:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > begin J.F.
    > Jaki miałeś? Odsuwany czy uchylany?

    Jedno i drugie. Czesciej uchylalem.

    J.

  • 9. Data: 2010-09-10 11:26:41
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-09-10 10:10, to pisze:
    > begin J.F.

    > A jeździłeś kiedyś z szyberdachem? Jak dla mnie świetna rzecz. Oczywiście
    > pomijam upały. Dlatego najlepiej mieć jedno i drugie. ;)

    Zgadzam się z przedmówcą. Miałem szyberdach dwa auta temu-świetna
    sprawa. No a montaż sporo tańszy niż klimy :-)

  • 10. Data: 2010-09-10 11:41:29
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <o...@c...pl> napisał w wiadomości

    > ale i przy okazji źródło częstych przecieków.

    Tylko tych niefabrycznych.

    --
    Picasso