  • 1. Data: 2010-09-09 22:15:45
    Temat: Gdzie kupie elektrolit
    Od: amos <g...@g...com>

    W 100-licy? Najchetniej Bielany, Zoliborz. Mokotow.
    Objechalem Statoil, Shell, Carrefour I nici.

    Leroy jakis mam w okolicy, ale tam tez pewnie nie ma...
    --
    amos

  • 2. Data: 2010-09-09 22:38:29
    Temat: Re: Gdzie kupie elektrolit
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-09-09 22:15, amos pisze:
> [...]
    > Objechalem Statoil, Shell, Carrefour I nici.
    >
    > Leroy jakis mam w okolicy, ale tam tez pewnie nie ma...

    Ja na Lotosie kupowałem, ale nie w wawie :)

  • 3. Data: 2010-09-09 22:43:25
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-09 22:38, Nex@pl pisze:

    > Ja na Lotosie kupowałem, ale nie w wawie :)

    A ja chyba widziałem an Orlenie przy Lesznie.

    A poza tym:

    http://allegro.pl/i1216890911.html

    http://allegro.pl/listing.php/search?category=18903&
    description=1&string=elektrolit

  • 4. Data: 2010-09-10 02:14:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "amos" <g...@g...com> wrote in message
    q.googlegroups.com...
    > W 100-licy? Najchetniej Bielany, Zoliborz. Mokotow.
    > Objechalem Statoil, Shell, Carrefour I nici.

    A ja w innej sprawie: nie wpadlo Ci do glowy
    aby z domu przedzwonic po stacjach i popytac
    czy maja zanim tam pojedziesz?

    Dokladasz sie do uciazliwych korków ulicznych
    tak szwedajac sie po drogach samochodem...

  • 5. Data: 2010-09-10 03:06:52
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    q.googlegroups.com...
    >W 100-licy? Najchetniej Bielany, Zoliborz. Mokotow.
    > Objechalem Statoil, Shell, Carrefour I nici.
    >
    > Leroy jakis mam w okolicy, ale tam tez pewnie nie ma...

    Przy Podlesnej byl sklep (budka) z akumulatorami.
    Mozesz tam zapytac.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2010-09-10 06:33:37
    Od: amos <g...@g...com>

    Pszemol napisał(a):
> [...]
    > czy maja zanim tam pojedziesz?
    >
    > Dokladasz sie do uciazliwych kork?w ulicznych
    > tak szwedajac sie po drogach samochodem...

    Hehe, dzieki za troske, ale odwiedzalem tylko te, ktore mam po
    drodze :)
    Choc nie powiem, w sumie jakies 3km drogi nadlozylem (o godz 21) wiec
    dolozylem swoj kamyczek do ogrodka zabojcow matki naszej Ziemi
    produkujac nie potrzebnie CO2.

    Wzbudziles we mnie poczucie winy, przepraszam z glebi serca, to sie
    wiecej nie powtorzy...

    --
    amos

  • 7. Data: 2010-09-10 10:00:44
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Wrz, 22:43, Grejon <g...@g...pl> wrote:
    > A ja chyba widziałem an Orlenie przy Lesznie.

    A ja dostalem na jakiejs malej, totalnie niefirmowej. Niestety kolejne
    stacje, ktore odwiedzilem tego nie mialy (Statoil, Orlen). Pracownica
    zapytana o elektroli zrobila tylko "rybke".

    > A poza tym:
    >
    > http://allegro.pl/i1216890911.html

    Mysl niezla. Tez mam skrzywienie pod tym wzgledem. Jak czegos nie ma
    do kupienia na Allegro, uznaje, ze to nie istnieje ;)
    Tym razem jednak chcialem miec na teraz a nie w przyszlym tygodniu.
    Moto nie moze tyle czekac...zima idzie!

    --
    amos

  • 8. Data: 2010-09-10 10:09:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w
    >W 100-licy? Najchetniej Bielany, Zoliborz. Mokotow.

    A w sumie to po co ci elektrolit ?
    Dawno nie potrzebowalem (?) to i nie dziwne ze nie ma ..

    J.

  • 9. Data: 2010-09-10 10:15:17
    Od: amos <g...@g...com>

    On 10 Wrz, 10:09, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A w sumie to po co ci elektrolit ?

    Nowe akumulatory (motocyklowe) czasem sprzedaja sie suche, z dolaczona
    odpowiednia iloscia elektrolitu. Zalewajac nowy aku, troche mi sie
    ulalo ;(
    W sumie potrzebuje ponizej 100ml ale i tak wole kupic 1L i dolac ile
    trzeba niz miec poziom ponizej normy.

    --
    amos

  • 10. Data: 2010-09-10 12:17:00
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-09-10 06:33, amos pisze:
    > dolozylem swoj kamyczek do ogrodka zabojcow matki naszej Ziemi
    > produkujac nie potrzebnie CO2.

    gdyby nie CO2 to nie było by roślin więc i tym bardziej nas, więc wcale nie jest to
    taki
    niepotrzebny gaz...