  • 1. Data: 2010-09-10 10:28:46
    Temat: [Sprzedam] Renault Laguna Privilege 1.9dCi 2003r
    Od: "PaTTon" <n...@p...am>

    Szczegóły tutaj: http://miniurl.pl/laguna2003

    -
    PaTTon

  • 2. Data: 2010-09-10 11:04:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 10:28:46 +0200, PaTTon napisał(a):

    > Szczegóły tutaj: http://miniurl.pl/laguna2003

    Jednak okazało się, że nawet na najlepszej płycie komputerowej nie da się
    go spowrotem na dwuślada wyprostować? Mówiłem od razu... nie z tego stanu w
    którym był

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-09-10 12:12:52
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Jednak okazało się, że nawet na najlepszej płycie komputerowej nie da się
    > go spowrotem na dwuślada wyprostować? Mówiłem od razu... nie z tego stanu
    > którym był

    "Opis pojazdu

    Bezwypadkowy, Garażowany, Pierwszy właściciel, Stan bardzo dobry"

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-09-10 12:36:45
    Od: Franc <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 10:04:24 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Jednak okazało się, że nawet na najlepszej płycie komputerowej nie da się
    > go spowrotem na dwuślada wyprostować? Mówiłem od razu... nie z tego stanu w
    > którym był

    A po czym wnosisz, że był bity?
    Jakoś po zdjęciach to trudno. Chyba, że znasz historię tego auto.
    --
    Franc

  • 5. Data: 2010-09-10 12:42:48
    Od: marjan <m...@n...spam.student.agh.edu.pl>

    W dniu 10.09.2010 12:36, Franc pisze:

    > A po czym wnosisz, że był bity?
    > Jakoś po zdjęciach to trudno. Chyba, że znasz historię tego auto.

    To chyba oczywiste? Gdyby nie był bity i wszystko byłoby super to nie
    musiałby tym spamować na grupie :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 6. Data: 2010-09-10 12:46:46
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-09-10 12:12, kml pisze:

    > "Opis pojazdu
    >
    > Bezwypadkowy, Garażowany, Pierwszy właściciel, Stan bardzo dobry"

    Pewnie taki bezwypadkowy, jak i pierwszy właściciel ;P
    Przecież w opisie stoi, że sprowadzony kilka lat temu.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2010-09-10 14:14:22
    Temat: Re: Renault Laguna Privilege 1.9dCi 2003r
    Od: amos <g...@g...com>

    On 10 Wrz, 12:36, Franc <k...@w...wp.pl> wrote:

    > A po czym wnosisz, że był bity?
    > Jakoś po zdjęciach to trudno. Chyba, że znasz historię tego auto.

    Chyba zartujesz, nie ma na grupie osoby, ktora by nie znala historii
    tego auta.
    Mina jakich malo...

    --
    amos

  • 8. Data: 2010-09-10 14:47:37
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    > Jakoś po zdjęciach to trudno. Chyba, że znasz historię tego auto.

    Chyba zartujesz, nie ma na grupie osoby, ktora by nie znala historii
    ===

    Jakiś link byłby przydatny :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2010-09-10 15:37:01
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-10 12:36, Franc pisze:

    > A po czym wnosisz, że był bity?
    > Jakoś po zdjęciach to trudno. Chyba, że znasz historię tego auto.

    To co można powiedzieć na 100%, to to, że gumiarz zajmujący się kołami
    tego wehikułu, jest paprokiem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl