  • 1. Data: 2010-09-10 13:35:16
    Temat: Konkurencja dla polskich warsztatow [czy to piatek?]
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Mysle ze dla chlopakow skladanie z cwiartek to pestka.

    http://www.youtube.com/watch?v=lgwF8mdQwlw

    --
    Zadam Latajacego Potwora Spaghetti obok kazdego krzyza w szkolach!

    http://www.listatima.pl/

  • 2. Data: 2010-09-10 14:49:05
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-10 13:35, Stefan pisze:
    > Mysle ze dla chlopakow skladanie z cwiartek to pestka.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=lgwF8mdQwlw

    Cholera, juz wiem kto auta pedzlował na pobliskim parkingu. Desant z USA :D

  • 3. Data: 2010-09-10 15:44:39
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 10.09.2010 13:35, Stefan pisze:
    > Mysle ze dla chlopakow skladanie z cwiartek to pestka.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=lgwF8mdQwlw

    z ciekawości - ten typ tak ma? czy to specjalna wersja przystosowana do
    takiej akcji?
    Nie zaobserwowałem (de)montażu elementów instalacji elektrycznej,
    hamulcowej, paliwowej, chłodniczej...

  • 4. Data: 2010-09-10 16:15:09
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > z ciekawości - ten typ tak ma? czy to specjalna wersja przystosowana do
    > takiej akcji?
    > Nie zaobserwowałem (de)montażu elementów instalacji elektrycznej,
    > hamulcowej, paliwowej, chłodniczej...

    daj spokój to tylko youtube i pokaz specjalnie na potrzeby tego
    przedstawienia.

  • 5. Data: 2010-09-10 19:26:59
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-10 15:44, Rafał pisze:

    > z ciekawości - ten typ tak ma? czy to specjalna wersja przystosowana do
    > takiej akcji?
    > Nie zaobserwowałem (de)montażu elementów instalacji elektrycznej,
    > hamulcowej, paliwowej, chłodniczej...

    wydaje mi sie, ze willis specjalnie byl tak zaprojektowany i w/w
    elementow tam nie ma po prostu. prostota na max wlasnie jest jego
    glownym walorem w armii

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

  • 6. Data: 2010-09-10 20:08:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Sep 2010 19:26:59 +0200, venioo wrote:

    >wydaje mi sie, ze willis specjalnie byl tak zaprojektowany i w/w
    >elementow tam nie ma po prostu. prostota na max wlasnie jest jego
    >glownym walorem w armii

    I co - chlodnica, wyciagana na poczatku, jest tam powietrzna, zadnego
    elektrycznego elementu w kabinie nie ma, pedal hamulca zamocowany na
    przedniej osi i naciskany przez dziure w podlodze ?
    Nawet podejrzewam ze walow nie rozlacza sie tak szybko w oryginale.

    Chlopaki troche podrasowali tego jeepa. A i tak podziwiam bo nie
    potrafie sie dopatrzyc jak go odpalili i gdzie ma akumulator.

    J.

  • 7. Data: 2010-09-13 12:07:20
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Rafał wrote:

    > z ciekawości - ten typ tak ma? czy to specjalna wersja przystosowana do
    > takiej akcji?

    Oczywiście że sporo podrasowana. Jak by ostrzej gazu dali albo wjechali
    w jakąś dziurę toby się rozsypał :)

    > Nie zaobserwowałem (de)montażu elementów instalacji elektrycznej,
    > hamulcowej, paliwowej, chłodniczej...

    Bo zapewne ich już wcześniej nie było, albo były "na wtyk". Zobacz, że
    np. wydech wisi sobie luzem, koła są niedokręcone, itd...

    pzdr
    \SK