  • 1. Data: 2018-10-25 14:24:06
    Temat: Każą mi płacić za prąd
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Dostałem smsa z Tauronu, gdzie napisali mi prośbę abym zapłacił za prąd.
    Zastanawiam się, czy nie odpisać im jakoś oficjalnie, że ja tego prądu
    od nich wcale nie zużywam, tyle ile wezmę tyle oddaję :]

    L.

  • 2. Data: 2018-10-25 18:12:15
    Temat: Re: Każą mi płacić za prąd
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Dostałem smsa z Tauronu, gdzie napisali mi prośbę abym zapłacił za prąd.

    Mi Energa kazała opłacić fakturę, która już dawno była opłacona - co
    więcej, to właśnie Energa ściągnęła opłatę z mojego konta, bo mam
    polecenie zapłaty!
    Odpisałem dość ostro, co o tym myślę - grzecznie przeprosili i jak dotąd
    sytuacja się nie powtórzyła.

  • 3. Data: 2018-10-25 19:51:06
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-10-25 o 14:24, Lisciasty pisze:
    > Dostałem smsa z Tauronu, gdzie napisali mi prośbę abym zapłacił za prąd.
    > Zastanawiam się, czy nie odpisać im jakoś oficjalnie, że ja tego prądu
    > od nich wcale nie zużywam, tyle ile wezmę tyle oddaję :]

    Czasem zdarza mi się podejmować działania podchodzące pod "naprawianie
    świata", ale logika mówi, że szkoda na to czasu.

    Może jest tam ktoś, kto zrozumie o co Ci chodzi, ale czy to Twoje pismo
    trafi do niego?
    P.G.

  • 4. Data: 2018-10-25 21:47:37
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 25 października 2018 19:51:04 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > Może jest tam ktoś, kto zrozumie o co Ci chodzi, ale czy to Twoje pismo
    > trafi do niego?

    Oczywiście że to takie podśmiechujki jeno. Zresztą jestem przekonany,
    że dużo ludzi tam wie że to bzdura, ale piszą tak bo ogół konsumentów
    kupuje "prąd", więc po co kopać się z koniem ;)

    L.

  • 5. Data: 2018-10-25 22:15:05
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    > Zastanawiam się, czy nie odpisać im jakoś oficjalnie, że ja tego prądu
    > od nich wcale nie zużywam, tyle ile wezmę tyle oddaję :]

    Jak nie, jak tak.
    Wykorzystujesz i odsyłasz wymolestowany.
    Zapłata jak najbardziej się należy.

  • 6. Data: 2018-10-26 03:36:38
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "stary grzyb" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > polecenie zapłaty!
    > Odpisałem dość ostro, co o tym myślę - grzecznie przeprosili i jak dotąd

    No, przeprosili, nie powtórzyło się... A oddali zajeb...ściągniętą kasę?

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 7. Data: 2018-10-26 12:27:45
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > No, przeprosili, nie powtórzyło się... A oddali zajeb...ściągniętą kasę?

    Nie było potrzeby. Kasę ściągnęli prawidłowo i w terminie, a mimo to
    wezwali do ponownego opłacenia tej faktury.

  • 8. Data: 2018-10-26 13:27:29
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 25 października 2018 22:15:00 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:
    > Jak nie, jak tak.
    > Wykorzystujesz i odsyłasz wymolestowany.

    Jak to wymolestowany? Wygrzany, oczyszczony z harmonicznych,
    prawie jak nowy :>

    L.

  • 9. Data: 2018-10-26 21:32:48
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-10-26 o 13:27, Lisciasty pisze:

    > Jak to wymolestowany? Wygrzany, oczyszczony z harmonicznych,
    > prawie jak nowy :>
    >
    > L.

    To zrozumiałe, że kocmołucha do domu nie wpuścisz, więc po fakcie
    wygląda niewątpliwie lepiej.
    Ale potencjał jednak mu spadł.
    Miał duży a wyszedł w granicach zera. :>

  • 10. Data: 2018-10-27 14:36:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Oct 2018 21:32:48 +0200, t-1 napisał(a):

    > To zrozumiałe, że kocmołucha do domu nie wpuścisz, więc po fakcie
    > wygląda niewątpliwie lepiej.
    > Ale potencjał jednak mu spadł.
    > Miał duży a wyszedł w granicach zera. :>

    Cos w tym jest, ale za chwile nastapila zmiana - elektrownia
    dostarczyla prad na potencjale 0, a Lisciasty odeslal na potencjale
    ... no tak, ujemnym, znow cos ukradl :-)

    J.