  • 11. Data: 2010-06-13 11:45:43
    Temat: Re: KiCAD - pcbnew takie troche mulenie
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-13 13:00, ptoki pisze:

    > To nie to. Jak wybieram komponent to troche muli, potem przeciagam i
    > wszystko sie dzieje w realtime, wszystkie kreseczki (te biale rat
    > nesty) sie rysuja na bierzaco. Dopiero po polozeniu (kliknieciu) cpu
    > muli.
    > troche upierdliwe w inicjalnej czesci ukladania komponentow.

    No ale pisałeś o przeciąganiu za pomocą G. G służy do zachowania
    istniejących ścieżek podłączonych do ruszanego elementu. I faktycznie
    jak przeciągam kwarc to nie widać nic ciekawego a jak przeciągam
    PQFP100 to obciąża oba rdzenie do 70%. Ciągną się za obudową nie tylko
    białe kreski ale też czerwone ścieżki. Natomiast jak _przesuwam_ po
    złapaniu <M> to wzrost obciążenia jest dużo słabszy (tylko białe
    kreski). Być moze dodatkowo po położeniu elementu pcbnew przebudowuje
    sobie zestawienie wszystkich niezrealizowanych połączeń i wykreśla je
    ponownie co na twoim armie jest wyraźniej widoczne jako mulenie. Ja tego
    efektu nie widzę.

    MD