  • 1. Data: 2012-02-14 17:42:27
    Temat: Klasa wytrzymałości śrub mocujących słupy reklamowe
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    Witam,

    Czy ktoś może widział, albo jeszcze lepiej - może udostępnić
    projekt takiego billboardu reklamowego typu ' wciórności wielga
    tablica na kurzej nóżce' ?

    Chodzi mi m.in. o średnicę i klasę wytrzymałości śrub mocujących słup
    do fundamentu i parametry samego fundamentu.

    pozdrawiam
    pluton

  • 2. Data: 2012-02-14 18:59:35
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Chodzi mi m.in. o średnicę i klasę wytrzymałości śrub mocujących słup
    > do fundamentu i parametry samego fundamentu.

    A nie lepiej pojsc do projektanta niech to zrobi? Jesli bedziesz chcial cos
    takiego stawiac to i tak bez pozwolenia na budowe sie nie obejdzie....

  • 3. Data: 2012-02-14 20:09:37
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 14 Lut, 18:59, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    wrote:
> [...]
    > takiego stawiac to i tak bez pozwolenia na budowe sie nie obejdzie....

    Można i bez pozwolenia:
    http://tiny.pl/hjbgc
    Konrad

  • 4. Data: 2012-02-14 20:17:11
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 14 Lut, 17:42, "pluton" <z...@g...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy kto mo e widzia , albo jeszcze lepiej - mo e udost pni
    > projekt

    Gotowy projekt nie będzie pasował do Twoich kawałków żelastwa
    prytarganych ze złomowca. Teraz musisz konsekwentnie sam to sobie
    zaprojektować pod materiał jakim dysponujesz.
    Konrad.

  • 5. Data: 2012-02-15 07:58:31
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > A nie lepiej pojsc do projektanta niech to zrobi? Jesli bedziesz chcial
    > cos takiego stawiac to i tak bez pozwolenia na budowe sie nie obejdzie....

    a) nie mam kasy na projektanta
    b) nie mam ochoty na kontakty z projektantami
    c) nie mam kasy na pozwolenia
    d) nie mam ochoty na kontakty z urzednikami

    Jak widzisz same przeszkody, na dodatek nie mam ochoty ich pokonywać.

    pozdrawiam
    pluton

  • 6. Data: 2012-02-15 08:00:41
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Gotowy projekt nie będzie pasował do Twoich kawałków żelastwa

    Ja nie chcę dostosowywać moich kawałków żelastwa do gotowego
    projektu.
    Ja chcę niektóre pomysły z gotowego projektu dostosować do moich
    kawałków żelastwa.

    pozdrawiam
    pluton

  • 7. Data: 2012-02-15 08:04:28
    Od: Michał Grodecki <m...@u...pk.edu.pl.wytnij.to>

    Użytkownik pluton napisał:

> [...]
    > d) nie mam ochoty na kontakty z urzednikami
    >
    > Jak widzisz same przeszkody, na dodatek nie mam ochoty ich pokonywać.

    Zauważ że samo posadowienie takiego obiektu nie jest takie trywialne, z
    uwagi na duże obciążenia poziome i to wysoko zaczepione (wiatr!) przy
    niedużych pionowych - czyli spore mimośrody, rozwiązanie z
    uwzględnieniem odrywania części podstawy fundamentu od podłoża
    (PN-81/B-03020 określa jak duża może być strefa odrywana).

    --
    Michał Grodecki
    Uwaga - w nagłówku adres antyspamowy

  • 8. Data: 2012-02-15 09:22:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 12:09:37 -0800 (PST), Konrad Anikiel napisał(a):

    > Można i bez pozwolenia:
    > http://tiny.pl/hjbgc

    co Ty koledze doradzasz, zainstaluje takie, a potem bedzie mogl
    zdemontowac.

    Przyjrzec sie przy drogach - stopa postawiona na polu, troche betonowych
    bloczkow i zadnych srub.

    J.

  • 9. Data: 2012-02-15 11:11:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 10:22:45 +0100, J.F. napisał(a):

    > co Ty koledze doradzasz, zainstaluje takie, a potem bedzie mogl
    > zdemontowac.

    no i co ja napisalem: NIE bedzie mogl zdemontowac.

    J.

  • 10. Data: 2012-02-15 13:21:26
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    > d) nie mam ochoty na kontakty z urzednikami
    >
    > Jak widzisz same przeszkody, na dodatek nie mam ochoty ich pokonywać.

    To pozostaje baobab.....
    Albo kupno podrecznika i samemu projektowac