  • Data: 2017-10-22 22:14:59
    Temat: Klawiatura "Tracer Black Jack RF nano"
    Od: "(c)RaSz" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    - z dodatkowym symbolem 44517 (o ile to ma znaczenie)

    Uwaga: crosspostuję na pl.comp.pecet oraz pl.misc.elektronika

    Muszę ją rozebrać celem oczyszczenia styków: coraz gorzej działa.
    Jednak gdy policzyłem na jej plecach śrubki, to nieco ostygłem w zapale,
    coby czyścić w chwili niezbyt wolnej. Chyba będę musiał na to znaleźć z
    pół godziny więcej niż myślałem, bo tych śrubek jest... siedemnaście! Po
    kiego grzyba aż tyle, czy nie wystarczyłoby 6? A może (jak mam nadzieję)
    wystarczy odkręcić tylko część, oczywiście tę "właściwą". No ale które to?

    Ktoś walczył już z czyszczeniem (i, nade wszystko: rozkręcaniem!) tego
    modelu? I czy byłby łaskaw wrzucić mi fotkę z zaznaczonymi śrubkami
    które odkręcić trzeba, lub (jeśli jest ich mniej) "tymi drugimi"?