  • 21. Data: 2011-04-14 19:50:33
    Temat: Re: Klej na filc,p?yn traserski itd
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    J. F. napisał(a):
    > elektrodrazarki
    > strasznie powolne sa.

    No to ECM jest. Łopatki do turbin trzaska się prawie masowo...
    Konrad

  • 22. Data: 2011-04-15 09:30:28
    Temat: Re: Klej na filc,płyn traserski itd
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Mar 29, 10:10 pm, "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>
    wrote:
    > Ten płyn traserski to szelak rozpuszczony w spirytusie
    > z dodatkiem fuksyny jeśli chcesz mieć kolor czerwony.

    Widze ze fuksyna ma chlor w skladzie. Ostroznie z tym przy nierdzewce.
    Konrad

  • 23. Data: 2011-04-18 12:42:45
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On wto, 29 mar 2011 23:10:50 in article news:<imtht6$7v4$1@inews.gazeta.pl>
    "Krzysztof Tabaczyński" wrote:
    > Ten płyn traserski to szelak rozpuszczony w spirytusie
    > z dodatkiem fuksyny jeśli chcesz mieć kolor czerwony.
    > Zamiast fuksyny może być dodatek ultramaryny jeśli
    > chcesz mieć kolor niebieski.

    Angielska wikipedia podaje, że barwnikiem jest gencjana
    http://en.wikipedia.org/wiki/Marking_blue

  • 24. Data: 2011-04-18 16:50:21
    Od: "Psot" <p...@T...pl>

    Użytkownik "Mirek" <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:iohbk5$8ov$1@z-news.wcss.wroc.pl...
    > On wto, 29 mar 2011 23:10:50 in article
    >
    > Angielska wikipedia podaje, że barwnikiem jest gencjana
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Marking_blue

    Dzięki.Na razie w aptece kupiłem do próby 20ml 1% roztworu na spirytusie.4,5
    zł.

    Psot

  • 25. Data: 2011-04-23 15:08:03
    Od: "Psot" <p...@T...pl>

    Użytkownik "Psot" <p...@T...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w wiadomości news:iohbk5$8ov$1@z-news.wcss.wroc.pl...

    > Dzięki.Na razie w aptece kupiłem do próby 20ml 1% roztworu na

    Pierwsze próby wyszły super dobrze.Jeszcze trochę może zmienię proporcje,
    oczyszczę filtrowaniem [wosk!-mogłem kupić szelak odwoskowiony, ale jest
    drogi]i będzie jeszcze lepiej.Gencjany użyłem mało i barwi pięknie.
    Psot