  • 11. Data: 2016-10-21 19:12:19
    Temat: Re: Kłopoty z SSD?
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    nie znam się, ale mam pytanie ile masz ten dysk i jak intensywnie go
    używasz?

  • 12. Data: 2016-10-21 19:13:33
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    czy to jakaś zmowa żarówkowa?

    a dlaczego na rynku nie ma starych prostych i sprawdzonych ramdysków?
    podtrzymywanych bateryjnie... czy taki 1TB jest nieosiągalny dla pamięci
    sram?

  • 13. Data: 2016-10-21 19:21:04
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces Jacek Maciejewski <j...@g...pl> zwrócił błąd:

    > Na starym SSD jest/było parę linuksów. Wszystkie kapryszą :) na nowym
    > SSD jest XP, nic mu nie dolega.
    > Obecnie na nowym mam oprócz XP także nowego Debiana, testy trwają :)

    Będziesz próbował dołączyć ten stary jako dugi/kolejny dysk, żeby
    zobaczyć czy nie zacznie wykrzaczać? Wiadomo, że dysk systemowy zawsze
    bardziej podatny, ale ja bym sprawdził. Bo jak się w przyszłości okaże
    że to jednak płyta, to szkoda dysku ;)

    --
    Saiko Kila
    No, I won't fight a woman. It's not honourable!

  • 14. Data: 2016-10-21 20:03:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Oct 2016 19:21:04 +0200, Saiko Kila napisał(a):

    > Będziesz próbował dołączyć ten stary jako dugi/kolejny dysk, żeby
    > zobaczyć czy nie zacznie wykrzaczać?

    Zapewne tak ale nie prędko. Otwierają się nowe wątki dot. nietsbilnosci
    systemu :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2016-10-21 22:21:20
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces Jacek Maciejewski <j...@g...pl> zwrócił błąd:

    > Zapewne tak ale nie prędko. Otwierają się nowe wątki dot. nietsbilnosci
    > systemu :)

    Wiesz, zakładam że byś testował już po upewnieniu się że nic się nie
    wiesza. WinXP raczej szybko się sprawdza. Debian... nie wiem :)

    --
    Saiko Kila
    Being such a great country is a hassle, I can tell you. That is why we

  • 16. Data: 2016-10-21 23:43:38
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 21 Oct 2016 19:13:33 +0200, w systemie siła 'PO/EU wrote:

    > sram?

    owszem

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 17. Data: 2016-10-22 12:33:05
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    tylko tyle zrozumiałeś z mojej wypowiedzi?
    no to myślę,że zdecydowanie grant ci się należy...

  • 18. Data: 2016-10-22 14:08:31
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 21 Oct 2016 19:13:33 +0200
    doszła do mnie wiadomość <nudic9$vil$2@node2.news.atman.pl>
    od w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl> :
    >czy to jakaś zmowa żarówkowa?
    >
    >a dlaczego na rynku nie ma starych prostych i sprawdzonych ramdysków?
    >podtrzymywanych bateryjnie... czy taki 1TB jest nieosiągalny dla pamięci
    >sram?

    Robi się, ale nie do zastosowań domowych, tylko do serwerowych.
    http://www.storagesearch.com/ssd-ram.html
    Do zastosowaniach typowo domowych lepiej jest kupić szybki dysk SSD.
    Jak koniecznie potrzebujesz, to może takie coś(testy, pierwszy wynik z
    Goo, dalej nie szukałem):
    http://www.thessdreview.com/our-reviews/allone-cloud
    -disk-drive-101-ramdisk-review-500k-iops-ddr3-storag
    e/

    W ostateczności kupujesz serwerową płytę, obsadzasz na niej 512 GiB
    RAM i możesz harcować sobie z soft ramdyskiem niemal do woli.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 19. Data: 2016-10-22 14:24:27
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    a no widzisz, dz

  • 20. Data: 2016-10-23 16:52:47
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    > Od jakiegoś czasu komp mi kaprysi. Z reguły albo awaria Cinnamona po
    > której w paru konwulsjach cały system się zawiesza bądź wraca do ekranu
    > logowania, bądź przy jakiejś czynności myszą (szczególnie w Operze)
    > zawiesza się całkowicie z wyj. kursora. Czasem się zawiesza na dowolnym
    > etapie uruchamiania systemu.

    zmniejsz w BIOSie czestotliwośc pamięci, pomaga w 95% przypadków o
    jakich piszesz. Winna płyta główna.

    --
    @foe_pl