  • 21. Data: 2016-10-28 12:17:56
    Temat: Re: Kłopoty z SSD?
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > systemów) się kończy. W związku z tym mam pytanie - czy są i jakie są
    > typowe objawy padu SSD?
    > --
    > Jacek
    > I hate haters.

    U mnie przyczyna klopotow zwiazanych z ssd bylo zainstalowanie nowszysch
    sterownikow od sata sciagnietych ze strony asusa do mojej plyty glownej. Po
    zainstalowaniu starszych sterownikow klopoty zniknely. A te klopoty to bylo
    czeste wieszanie sie kompa. Nie zawsze to co nowsze jest lepsze.

    Pzdr

  • 22. Data: 2016-10-28 23:06:42
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2016-10-28 o 12:17, miumiu pisze:
    > Nie zawsze to co nowsze jest lepsze

    Ja tam np. wolę jeździć samochodem, co to go już od tych kilku lat
    sprzedają, niż jakimś cudeńkiem, będącym owocem innowacyjnego skoku "w
    przyszłość".
    Bo co w tej "przyszłości" się okaże, to jeszcze nie wiadomo ;-)
    Jeśli jest to model naj-naj-nowszy, to pewnie wykrytych usterek okaże
    się naprawdę sporo. Fabryka tego nie wychwyci, dopiero napaleni
    entuzjaści "postępu za wszelką cenę" będą nieświadomie robić za
    beta-testerów!

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"

  • 23. Data: 2016-10-29 09:15:44
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > entuzjaści "postępu za wszelką cenę" będą nieświadomie robić za
    > beta-testerów!

    Taki off topic, ale mój znajomy mechanik samochodowy jezdzi oplem omegą z
    1994 roku, choc stac byloby go spokojnie na jakis nowoczesny samochod
    premium. Jak mowi w tym samochodzie nie ma zagadkowych awarii, wszystko jest
    proste i banalne, czesci sie psuja gdy sie zuzyją i nie siadają całe systemy
    elektroniczne z niewiadomego powodu. Naprawy są tanie i łatwe. Do tego jest
    prosty silnik wolnossący, zadnych wodotrysków, po prostu samochod do
    jezdzenia a nie do lansu... :) Strach się bać do czego zmierza nowoczesność.
    Pewnie żeby zmieniac samochod co 3-5 lat.

  • 24. Data: 2016-11-02 14:17:54
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Od jakiegoś czasu komp mi kaprysi. Z reguły albo awaria Cinnamona po
    > której w paru konwulsjach cały system się zawiesza bądź wraca do ekranu
    > logowania, bądź przy jakiejś czynności myszą (szczególnie w Operze)
    > zawiesza się całkowicie z wyj. kursora. Czasem się zawiesza na dowolnym
    > etapie uruchamiania systemu. Czasem jakaś aplikacja nie chce się
    > odpalić. Sprawdziłem RAM memtestem, jest OK. Wymieniłem kabelek SATA do
    > dysku :) W końcu doszedłem do wniosku że jeden z moich dwóch SSD (ten od
    > systemów) się kończy. W związku z tym mam pytanie - czy są i jakie są
> [...]

    U mnie do był komunikat "No OS found" przy próbie uruchomienia komputera
    i tylko tyle.