  • 31. Data: 2010-06-14 20:54:55
    Temat: Re: Kobiety trąbią że hej
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hv5pqq$18q$1@inews.gazeta.pl KJ Siła Słów <K...@n...com>
    pisze:

    > kurde, brzmi obiecujaco.
    > To z tej opcji to ja bym zrezygnowal,
    Nie da rady - to pakiet.

    > no ewentualnie tesciowa.
    Zawsze ktoś usiłuje być cwaniakiem.
    Ale nic z tego - teściowa nie jest krewną nawet w 2 stopniu.
    Będzie żyć...

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2010-06-14 21:05:14
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 14.06.2010 20:48, Jotte pisze:

    > Ale trębaczom to ja potrafię znakomicie podnieść ciśnienie.
    > I to po cichu.

    Puszczasz im śmierdzącego cichacza po czym odjeżdżasz, czy jak? ;>

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 33. Data: 2010-06-14 21:16:03
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    może trochę przesadziłem, trąbie dużo dłużej niż krótkie bip, nie jest to
    pewnie cały czas postoju

    > gratulacje, pomyślałeś o tym, że ktoś wtedy może spać i kogoś obudzisz?

    robię to przed godziną 22:00, nie głośniej niż sąsiadka z psem o 6 rano ;P

    > nawet jeśli nie pomyśli i zablokuje to przecież nie robi tego celowo,

    właśnie myślę że o ile nie celowo to ma mózg włączony na "jadę do
    pracy/domu" a opcja "inni też jadą" jest w jego głowie nieaktywna i sądzę że
    jak ma coś w głowie to jak raz czy drugi ktoś go obtrąbi to pomyśli i
    kolejny raz na skrzyżowanie nie wjedzie.

    > jak już się to stanie to nie wyparuje przecież. Po co więc robić z siebie
    > hmm "osła" ?

    bo może następnym razem się zastanowi zanim wjedzie na skrzyżowanie

  • 34. Data: 2010-06-14 21:18:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hv5uha$p5q$1@news.agh.edu.pl marjan
    <k...@g...com> pisze:

    > Puszczasz im śmierdzącego cichacza po czym odjeżdżasz, czy jak?
    Zwykle raczej decyduję się na jak(*)

    * jak - jazda aktywnie kontrolowana

    Jotte

  • 35. Data: 2010-06-14 22:02:58
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jotte pisze:

    > Zawsze ktoś usiłuje być cwaniakiem.
    > Ale nic z tego - teściowa nie jest krewną nawet w 2 stopniu.
    > Będzie żyć...

    Dla mnie jest tesciowa, dla kierujacego bedzie rodzina.

    Tak ze bedzie wszystko akurat.

    I z gory dzieki.

    KJ

  • 36. Data: 2010-06-14 22:14:17
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > Naturalnie błędów nie popełnia jedynie ten, kto nic nie robi.

    za błąd uznałbym jakby próbował uciekać ze środka, jak nadal stoi i nawet
    się nie rozgląda to albo trzeba mu to uświadomić, albo robi to celowo

    > Prawdę powiedziawszy problemy jakiegoś klaksonmaniaka-kretyna mnie nie
    > obchodzą.

    tak jak mnie nie interesują problemy blokującego kapelusznika-kretyna

    > Ale trębaczom to ja potrafię znakomicie podnieść ciśnienie.
    > I to po cichu.

    no napisz jak to robisz! boisz się?

  • 37. Data: 2010-06-14 22:32:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hv62it$a3r$1@inews.gazeta.pl Lukasz

    ?

    >, jak nadal stoi i nawet się nie rozgląda to albo trzeba mu to uświadomić,
    >albo robi to celowo
    Być może tak, a być może nie.
    Ale kretyn klaksoni na bank celowo. Dlatego na bank jest kretynem.

    > tak jak mnie nie interesują problemy blokującego kapelusznika-kretyna
    Nieważne, co cię interesuje. Fakt jest taki, że ty stoisz jak ten baran i
    trąbisz, a on zwykle ma cię w dupie i nawet spojrzeniem nie zaszczyci.
    W moim przypadku jeśli mi się nie spieszy i mam ochotę barana poszkolić, to
    za takie prostactwo drastycznie spadnie ci za chwilkę prędkość przejazdowa.
    O ile warunki uliczne pozwolą, to do zera. Chamstwo trza tępić.

    > no napisz jak to robisz!
    Sprawnie i skutecznie.

    --
    Jotte

  • 38. Data: 2010-06-14 22:33:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hv61tj$5mi$1@inews.gazeta.pl KJ Siła Słów <K...@n...com>
    pisze:

    > Dla mnie jest tesciowa, dla kierujacego bedzie rodzina.
    > Tak ze bedzie wszystko akurat.
    > I z gory dzieki.
    OK, zamówienie przyjęte.
    Proszę namówić kierującego do obtrąbienia mnie.

    --
    Jotte

  • 39. Data: 2010-06-14 22:42:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hv5v5l$occ$1@inews.gazeta.pl Lukasz
    <l...@b...net.pl> pisze:

> [...]
    > pracy/domu" a opcja "inni też jadą" jest w jego głowie nieaktywna i
    > sądzę że jak ma coś w głowie to jak raz czy drugi ktoś go obtrąbi to
    Może coś pomyśli. Najpewniej: o, znów trąbi jakiś dureń.
    I podgłośni sobie radio...

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2010-06-15 15:42:28
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Lukasz pisze:

    > naprawdę są tacy idioci co blokując skrzyżowanie nie wiedzą dlaczego
    > ktoś na nich trąbi? kurcze, tego nawet 2-letnie dziecko by się domyśliło...

    Gdy 2-letnie dziecko w markecie ciągle wrzeszczy, tupie i wyciąga rączki
    po jakieś fanty, to też wszyscy się domyślają dlaczego.