  • 11. Data: 2010-07-21 11:14:02
    Temat: Re: Kodeks, prawo a przednia blacha w takim cacku
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i212tc$7tm$1@news.dialog.net.pl...

    > Już się tego czepiają - potrafią zabrać DR do czasu otrzymania i
    > naklejenia nowej w taki sposób, by będąca w spoczynku wycieraczka jej nie
    > zasłaniała.

    Wystarczy przy policjancie wziac i ja przekleic...
    Zaraz po otrzymaniu naklejki naklejasz od strony kleju przezroczysta tasme
    pakowa (klejem do kleju) i przyklejasz po swojemu na tasme lub jakis
    delikatny klej, wtedy z naklejka mozesz robic co chcesz, nie ma klopotu w
    razie wymiany szyby czolowej czy kradziezy paliwa na lewe tablice ;) lub w
    razie, kiedy pies warczy na zaslaniajaca wycieraczke... Nie wiem czy takie
    postepowanie jest zgodne z prawem ale w instrukcji do naklejki nie ma
    wytycznych na czym ta naklejka ma sie trzymac szyby...

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2010-07-21 12:35:00
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-21 11:14, P_ablo pisze:
> [...]
    > postepowanie jest zgodne z prawem ale w instrukcji do naklejki nie ma
    > wytycznych na czym ta naklejka ma sie trzymac szyby...

    I w tym momencie, policjant, z którym jawnie lecisz w kulki, utrudni Ci
    na tyle życie, że nie odjedziesz z tego miejsca na kołach tylko na
    lawecie. Jest jasno powiedziane, że naklejka ma być naklejona w sposób
    trwały i utrudniający manipulacje.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-07-21 23:51:33
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i26ih5$4se$1@news.dialog.net.pl...

    > Jest jasno powiedziane, że naklejka ma być naklejona w > sposób trwały i
    > utrudniający manipulacje.

    Chetnie poczytam...

    --
    Picasso

  • 14. Data: 2010-07-22 23:22:01
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-21 23:51, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"<e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:i26ih5$4se$1@news.dialog.net.pl...

    > Chetnie poczytam...

    http://bap-psp.lex.pl/serwis/du/2002/1123.htm

    Załącznik nr 6.

    Wiem, można się czepiać, że to dotyczy tego jak ma być wykonana nalepka.
    Ale punkt nr 4 jest jednoznaczny - naklejka przy próbie oderwania ma
    ulec zniszczeniu. Jeśli jest zamontowana jakkolwiek inaczej i przy
    policjancie ją przekleisz, przepis jest złamany.