  • 231. Data: 2011-11-21 09:44:23
    Temat: Re: Kolejne BMW, coś w tym jednak jest
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-18 17:43, kamil pisze:

    > Znaczy pierdzielisz od rzeczy i nie ma nawet czego wskazywać, bo
    > wszystko co do tej pory w temacie dodałeś to jakiś bełkot nawiedzonego,
    > zakompleksionego trolla, który za całe zło na drogach obwinia
    > rowerzystów i nie rozumie nawet, po co przeciskają się pomiędzy
    > samochodami.

    Jaki ten świat jest straszny. No dobra pojęczałeś sobie, teraz napisz w
    którym miejscu napisałem coś z tego co przytoczyłeś wyżej.

    I czego nie zrozumiałeś w pierwszym cytacie tego posta.

    > Jedyne co boli, to twoja głupota w tym temacie.

    Może od tych cienkich gaci robią się jakieś powikłania. Bo to co
    wypisujesz to jakaś rozpacz. Bez ładu i składu oraz żadnego związku.

    A.

  • 232. Data: 2011-11-21 09:48:30
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-18 22:58, to pisze:
    > begin Arek

    > Na następnych światłach należy stanąć centymetr od krawężnika i 20 cm od
    > poprzedzającego pojazdu i problem z głowy. Niestety nie działa, gdy jest
    > więcej niż jeden pas. ;)

    Nie ma sensu. Zresztą jak ktoś jest głupkiem i nie rozumie co to kultura
    jazdy, to, żadne blokowanie nie pomoże. Przeciśnie się z innej strony.
    To jednak polska, czyli kraj gdzie człowiek ma dziką satysfakcję, gdy
    komuś podniesie ciśnienie. Patrz komentarze parówek w tym wątku.

    A.

  • 233. Data: 2011-11-21 09:53:25
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-20 23:10, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > Pitu, pitu, trollu, trollu.

    Pewnie Arturowi chodzi o te 2m, które pojawiły się po ostatniej zmianie
    przepisów. Czyli tak jak mówiłeś, czepia się nieistotnych drobiazgów.

    A.

  • 234. Data: 2011-11-21 22:28:29
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 21 Nov 2011 09:53:25 +0100, Arek napisał(a):

    > Pewnie Arturowi chodzi o te 2m, które pojawiły się po ostatniej zmianie
    > przepisów

    Po 1997 roku były jeszcze zmiany... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 235. Data: 2011-11-22 02:37:21
    Od: "richo nazca" <r...@g...pl>

    to <t...@x...abc> napisał(a):

    > Na następnych światłach należy stanąć centymetr od krawężnika i 20 cm o
    > poprzedzającego pojazdu i problem z głowy. Niestety nie działa, gdy jest
    > więcej niż jeden pas. ;)

    Etam! Działa, jak szeroko otworzysz drzwi. No chyba, że drugi pas jest wolny, bo
    wtedy wychodzisz na
    dupka z "wysoką kulturą jazdy".

    --
    richo