  • 1. Data: 2010-04-23 20:39:09
    Temat: Kolejny Pogrzeb i Halogeniarze...
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    gdziekolwiek i cokolwiek sie dzieje nasi sluzbisci
    lataja na halogenach, w sloneczny dzien latem tez im to nie sprawia problemu
    dzisiaj kolumna eskortujaca wzoy z trumnami rowniez od przodu
    do samego konca swieci glupota halogenowa

    poczynajac od policji BOR i innych sluzb
    moze straz zacznie tez ich uzywac, a nie uzywaja
    i wszedzie dojezdzaja

    moze ktos zacznie w koncu wlepiac za to mandaciki ?
    pomijajac fakt ze wyglada to jak na festynie w koziej wólce
    moze jeszcze neonki pod spód auta dolozyc?

  • 2. Data: 2010-04-23 21:07:38
    Temat: Re: Kolejny Pogrzeb i Halogeniarze...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 20:39:09 +0200, Kris napisał(a):
> [...]
    > dzisiaj kolumna eskortujaca wzoy z trumnami rowniez od przodu
    > do samego konca swieci glupota halogenowa

    Ja to się zacząłem zastanawiać czy służby nie mają tych przeciwmgłowych na
    stałe włączonych... Wszystkie karetki też jadą na "halogenach".

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 3. Data: 2010-04-23 21:14:31
    Od: marjan <k...@g...com>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Ja to się zacząłem zastanawiać czy służby nie mają tych przeciwmgłowych na
    > stałe włączonych... Wszystkie karetki też jadą na "halogenach".

    A to akurat dobrze. IMO karetki, wozy straży pożarnej i ewentualnie
    policja, gdy jadą faktycznie ratując czyjeś życie powinny mieć
    maksymalną dyskotekę na samochodzie, żeby się rzucać w oczy.

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 4. Data: 2010-04-23 21:18:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Ja to się zacząłem zastanawiać czy służby nie mają tych przeciwmgłowych
    > na stałe włączonych... Wszystkie karetki też jadą na "halogenach".

    Uprzywilejowane mogą jechać nawet na długich.

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-04-24 00:14:58
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > Uprzywilejowane mogą jechać nawet na długich.

    jakas podstawa prawna?

  • 6. Data: 2010-04-24 00:15:49
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > A to akurat dobrze. IMO karetki, wozy straży pożarnej i ewentualnie
    > policja, gdy jadą faktycznie ratując czyjeś życie powinny mieć maksymalną
    > dyskotekę na samochodzie, żeby się rzucać w oczy.

    od tego jest sygnal dzwiekowy i swietlny niebieski i czerowny w przypadku
    kolumnt tak
    wiec gdzie jest przepis dotyczacy halogenow?

    czyzby tylko wisniarstwo?

  • 7. Data: 2010-04-24 00:18:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    Kris wrote:

    > jakas podstawa prawna?

    Tak.

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-04-24 00:22:48
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > Tak.

    jak dorsniesz to ja podaj synku :)

  • 9. Data: 2010-04-24 01:41:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    Kris wrote:

    > jak dorsniesz to ja podaj synku :)

    Jak dorośniesz to sam sobie wygooglaj. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-04-24 02:51:51
    Od: marjan <k...@g...com>

    Kris pisze:
> [...]
    > kolumnt tak
    > wiec gdzie jest przepis dotyczacy halogenow?

    Nie.
    Konieczność bycia zauważonym.