  • 1. Data: 2010-04-23 21:20:59
    Temat: [piątek] Pompowanie kół gazem
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Nowa usługa w "Opony Express":

    http://img402.imageshack.us/img402/8165/pkgh.jpg

    Czas najwyższy skończyć z próżnią w oponach! Wam radzę zrobić to samo.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2010-04-23 21:22:09
    Temat: Re: [piątek] Pompowanie kół gazem
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Borys Pogoreło pisze:
    > Nowa usługa w "Opony Express":
    >
    > http://img402.imageshack.us/img402/8165/pkgh.jpg
    >
    > Czas najwyższy skończyć z próżnią w oponach! Wam radzę zrobić to samo.

    To jeszcze nic.
    Geometria z dożywotnią gwarancją. Gdzie jest ten warsztat? Już jadę tam
    z moim cieniasem.

  • 3. Data: 2010-04-23 21:26:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 21:22:09 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > To jeszcze nic.
    > Geometria z dożywotnią gwarancją. Gdzie jest ten warsztat? Już jadę tam
    > z moim cieniasem.

    Leszno, przy wjeździe od południa, zapraszam ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2010-04-23 22:42:08
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    Borys Pogoreło wrote:
    > Nowa usługa w "Opony Express":
    >
    > http://img402.imageshack.us/img402/8165/pkgh.jpg
    >
    > Czas najwyższy skończyć z próżnią w oponach! Wam radzę zrobić to samo.

    A ja tak się zastanawiam - jeśli koła napompowane azotem mają zielone
    nakrętki na wentylach, to co ma być w kołach z czerwonymi nakrętkami?
    Widziałem wczoraj w DC.

    Piotr

  • 5. Data: 2010-04-23 22:42:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    Uncle Pete wrote:

    > A ja tak się zastanawiam - jeśli koła napompowane azotem mają zielone
    > nakrętki na wentylach, to co ma być w kołach z czerwonymi nakrętkami?
    > Widziałem wczoraj w DC.

    Sam Szatan!

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-04-23 22:44:21
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > A ja tak się zastanawiam - jeśli koła napompowane azotem mają zielone
    > nakrętki na wentylach, to co ma być w kołach z czerwonymi nakrętkami?
    > Widziałem wczoraj w DC.

    propan-butan? ;-)
    brat

  • 7. Data: 2010-04-23 22:50:39
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Uncle Pete pisze:

    > A ja tak się zastanawiam - jeśli koła napompowane azotem mają zielone
    > nakrętki na wentylach, to co ma być w kołach z czerwonymi nakrętkami?
    > Widziałem wczoraj w DC.

    Pudzianowe wyziewy. Ale to tylko dla elity. Bo z miejsca masz +20% mocy
    i +50% trwałości zawieszenia. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2010-04-23 22:54:24
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > A ja tak się zastanawiam - jeśli koła napompowane azotem mają zielone
    > nakrętki na wentylach,

    a tak jeszcze tytułem Ps-a:
    to po jaki ch.. koła pompowane azotem mają zielone nakrętki na wentylach,
    żeby czasem powietrzem nie dopompować? ;-)
    brat

  • 9. Data: 2010-04-23 22:58:15
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > a tak jeszcze tytułem Ps-a:
    > to po jaki ch.. koła pompowane azotem mają zielone nakrętki na
    > wentylach, żeby czasem powietrzem nie dopompować? ;-)

    Lans dla właściciela samochodu (coś jak niebieskie diody i nakładki na
    wydech), dla oglądających - informacja, że jest łosiem ;))

    Piotr

  • 10. Data: 2010-04-23 23:01:48
    Temat: Re: Pompowanie kół gazem
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 23 Kwi, 21:22, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Geometria z dożywotnią gwarancją. Gdzie jest ten warsztat? Już jadę tam
    > z moim cieniasem.

    najpierw sprawdz regulamin uslugi ;)
    a noz okaze sie, ze laserowo, komputerowo ... ustawiaja geometrie
    tylko w pojazdach, ktroe maja kola z dozywotnia gwarancja... ;)

    WS