  • 11. Data: 2011-09-15 09:10:16
    Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:j4s3gc$26l$...@i...gazeta.pl...
    > Gdyby się komuś na chciało jechać na południe Puławską (DC), to niech
    > się przygotuje na utrudnienia:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,bmw-roztrzaskan
    e-na-slupie-trzy-osoby-nie-zyja,283888.html

    Nawet w sumie do nagrody Dawina nie pretenduja.

    Zgineli cale szczescie na wlasne zyczenie nie robiac nikomu krzywdy, no poza
    tym ze narobili innym ludziom bigosu rano bo zamknieto Pulawska.

    Ot co wypadli z gry i tyle. Sie tak jezdzi to trzeba sie liczyc ze
    skutkami/konsekwencjami. Bo 80km/h to raczej nie jechali.

    PZDr
    Adam

  • 12. Data: 2011-09-15 09:27:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-09-2011 07:46, Artur Maśląg pisze:
    > Gdyby się komuś na chciało jechać na południe Puławską (DC), to niech
    > się przygotuje na utrudnienia:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,bmw-roztrzaskan
    e-na-slupie-trzy-osoby-nie-zyja,283888.html

    Oj tam, nienachalny miejski stuncik!
    No i wyszło na to, że nie wolno zapinać pasów;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2011-09-15 10:10:33
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale zdaje się, że akurat kierowca przeżył.
    >
    > MJ

    Jezeli tak faktycznie jest to czesc konsekwencji juz poniosl, bo bedzie
    zyc z przekonaniem ze kogos zabil. A reszte powinny dokonac organy wladzy.

    PZDr
    Adam

  • 14. Data: 2011-09-15 10:12:47
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

  • 15. Data: 2011-09-15 11:12:51
    Od: grzech <z...@g...com>

    "BMW uderzyło w słup i rozpadło się na dwie części"

    To dewagacje - było odwrotnie. Jak już się rozpadło to kierowca
    trzymający kierownice poleciał z karoserią:)

    grzech
    nyska

  • 16. Data: 2011-09-15 11:13:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-09-2011 07:46, Artur Maśląg pisze:

    http://tvpiaseczno.pl/wypadki,1,1.3,1121

    Trochę więcej widać, tylko ta melodyjka dobija..

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 17. Data: 2011-09-15 11:26:37
    Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :( - OT
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-15 08:17, Czarek Daniluk pisze:
    -roztrzaskane-na-slupie-trzy-...

    > Patrząc na zdjęcia to wygląda jakby to było z dwóch zespawane -
    > podłoga tak równo się rozleciała ...

    Idąc tą argumentacją, to z ilu przystanków musiał być spawany polski
    TU-154, który przy podobnej prędkości uderzył a miękkie bagna pod sporym
    kątem i rozpadał się w drobny mak.

    A.

  • 18. Data: 2011-09-15 11:59:37
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <> napisał w wiadomości ...

    > Ale zdaje się, że akurat kierowca przeżył.

    akurat jeden z pasażerów przeżył...
    miał 1,5 promila :)

  • 20. Data: 2011-09-15 12:42:41
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Zgineli cale szczescie na wlasne zyczenie

    Cholera, niezle to BMW, mial 3 kierownice, 3 geye gazu...
    Slup zalany w srodku betonem bez bariery energochlennej (nie wiem czy
    akurat w tym wypadku by cos dala) to drobiazg, przyczyna jest jak
    wiadomo nadmierna predkosc i mlody wiek. Ciekawe, ze na autostradzie
    ludzie nie umieraja od predkosci ani mlodego wieku.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 19. Data: 2011-09-15 12:42:41
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-15 11:26, Arek pisze:
    -roztrzaskane-na-slupie-trzy-...

    > Idąc tą argumentacją, to z ilu przystanków musiał być spawany polski
    > TU-154,

    A one sa spawane?

    >który przy podobnej prędkości uderzył a miękkie bagna pod sporym
    > kątem i rozpadał się w drobny mak.

    Z pierdyliona ;>

    --
    Karolek