  • 11. Data: 2005-06-14 15:18:29
    Temat: Re: Kolokacja serwerow ?
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Sailor napisał(a):
    > Witam
    > Moze zmieszcze sie w tematyce grupy - jezeli nie, to
    > z gory przepraszam ale nie wiem gdzie pisac.
    > W zwiazku z likwidacja uslug przez providera, (dostawcy lacza)
    > zostajemy w pewnym sensie "na lodzie" z 2-ma lub 3-ma serwerami.
    > Po konsultacji (na tej grupie) w zakresie sensownosci lacz DSL
    > pozostaje nam tylka ta mozliwosc.
    > Na jakiej grupie szukac mozliwosci ulokowania u kogos serwerow ?
    > Grupy 'sprzedam kupie' i tym podobne odpadaja z racji tematyki.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Bogdan

    hum, a co za problem, np. futuro takie uslugi proponuje, praktycznie w
    kazdym miescie w ktorym dziala.

    Z tego co pamietam dosc sensownie to wychodzilo.

  • 12. Data: 2005-06-14 15:44:37
    Od: Sailor <s...@r...pl>

    Dnia Tue, 14 Jun 2005 16:14:23 +0200, ve napisał(a):

    > Z tego co piszesz, to potrzebujesz solidnego solidnej kolokacji za 7 zl
    > rocznie, bez limitow.
    Nie rozumiem jednego - dlaczego jestes zlosliwy, zamiast doradzic
    spamujesz. Krytyka konstruktywna moze tez pomoc, Twoja chyba nie.
    Tyle, ze zapewne ulzylo Ci troche :))

    Milego dnia

    Bogdan

  • 13. Data: 2005-06-14 16:12:18
    Od: ve <v...@v...vwed>

    > Nie rozumiem jednego

    Otoz mam tu niezly ubaw gdy czytam rozwazania nastolatka na temat tego jak
    dobrze wydac swoje kieszonkowe.

  • 14. Data: 2005-06-14 16:19:42
    Od: ve <v...@v...vwed>

    > Nie rozumiem jednego

    Otoz mam tu niezly ubaw gdy czytam rozwazania nastolatka na temat tego jak
    dobrze wydac swoje kieszonkowe.

    No coz, moja diagnoza jest taka - za 15 zl to mozesz sobie jakies g... kupic
    a nie kolokacje, a z Twojego postu wlasnie wynika ze jestes kompletnym
    laikiem, nie wiesz o czym mowisz.. i ze wlasnie te pare zl masz przeznaczone
    na ten cel.

    Nie ma wiec sensu dalej rozwodzic sie w tej kwestii, lec na to allegro i
    potem podziel sie potem wrazeniami :)

  • 15. Data: 2005-06-14 19:31:39
    Od: "Michał" <r...@N...gazeta.pl>

    Sied@r <s...@C...safenet.pl> napisał(a):
    > hum, a co za problem, np. futuro takie uslugi proponuje, praktycznie w=20
    > kazdym miescie w ktorym dziala.
    >
    > Z tego co pamietam dosc sensownie to wychodzilo.

    Netia, GTS, Energis, CDP i Futrzaki pewnie też, Incenti (dla odmiany
    Wrocław), Exatel pewnie jakoś też (chociażby szafa na mysią i internecik :))
    moze NASK.
    Dużych można popytać, ceny może nie zawsze idealne, ale raczej jakość
    zbliżona do idealnej ;) a przynajmniej zapewnione redundantne łącza,
    zasilanie, gaszenie gazem, klima, monitoring przez NOC 24/7, ochrona i takie
    tam drobiazgi.

    pozdrawiam,

    michał

  • 16. Data: 2005-06-14 21:41:33
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 14 Jun 2005 19:31:39 +0000 (UTC), użyszkodnik "Michał"
    <r...@N...gazeta.pl> napisał:

> [...]
    > zbliżona do idealnej ;) a przynajmniej zapewnione redundantne łącza,
    > zasilanie, gaszenie gazem, klima, monitoring przez NOC 24/7, ochrona i takie

    chyba że kolega chce tanio (ale nie za 15zł) to zapraszam do mnie, ale
    niech zapomni o redundantnym zasilaniu, gaszeniu gazem, klimie (jest
    ciutek za gorąco ale warunki pracy sa w miare stabilne),monitoringu
    24h (jedynie jakies alarm), ochronie (póki co nie była potrzebna).

    --
    futszaK
    telefon stacjonarny - to taki skype bez komputera

  • 17. Data: 2005-06-16 06:09:11
    Od: "Jarosław Adamski" <j...@n...pl>

    mozesz tez kolokowac w PL w Gdansku www.artnet.pl maja rozliczenie za ruch
    na laczu a nie za pasmo (tzn istnieje i taka i taka mozliwosc)

  • 18. Data: 2005-06-16 07:30:43
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    "Jarosław Adamski" <j...@n...pl> wrote:
    > mozesz tez kolokowac w PL w Gdansku www.artnet.pl maja rozliczenie za ruch
    > na laczu a nie za pasmo (tzn istnieje i taka i taka mozliwosc)

    Kilka uwag:

    1. Odpowiadasz niewłaściwej osobie.
    2. Odpowiadasz nad cytatem.
    3. Nie tniesz tego co zbędne.