  • 1. Data: 2009-08-17 14:22:21
    Temat: Kompilacja projektu Visual Basic 3.0
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Witam,

    Znajoma osoba potrzebuje otworzyc/przekompilowac projekt zapisany w
    Visual Basic 3.0. Oczywiscie samego srodowiska juz nie ma. Czy jest
    szasna na otwarcie ww projektu za pomoca ktoregos (tzn. biezacego)
    Visual Studio Express?
    Z tego co pamietam, to formatki VB sa zapisane w plikach tekstowych,
    wiec od biedy mozna recznie taki projekt zmigrowac...

  • 2. Data: 2009-08-17 16:57:36
    Temat: Re: Kompilacja projektu Visual Basic 3.0
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl> napisal(a):
> [...]
    > Z tego co pamietam, to formatki VB sa zapisane w plikach tekstowych, wiec
    > od biedy mozna recznie taki projekt zmigrowac...

    VB sie mocno zmienil od tego czasu, nie skompilujesz projektu VB 3.0 za
    pomoca VB.NET bo to zupelnie inny jezyk. Moze wersja 4.0 jeszcze by to jakos
    ugryzla, 5.0/6.0 z recznym przerabianiem kodu, ale wyzsze to juz nie.
    Formatki sa faktycznie w plikach tekstowych wiec powinno cos dac sie zrobic.
    A skomplikowany jest ten projekt? Mozesz gdzies wystawic zródla?
    BTW. Do samej kompilacji VB.NET to nie trzeba na ogól nic sciagac bo jesli
    masz .NET Framework to kompilator (vbc.exe) masz juz w systemie.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2009-08-18 09:14:17
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Grzegorz Niemirowski wrote:
> [...]
    > BTW. Do samej kompilacji VB.NET to nie trzeba na ogól nic sciagac bo
    > jesli masz .NET Framework to kompilator (vbc.exe) masz juz w systemie.

    Projektu jeszcze nie widziałem, więc ciężko mi coś powiedzieć. Na razie
    szukam wśród znajomych, może ktoś ma jakieś muzealne okazy dyskietek
    instalacyjnych ;-)
    Wersja 4.0 powinna chyba potrafić zaimportować projekt z poprzedniej
    wersji środowiska...

  • 4. Data: 2009-08-18 10:09:32
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl> napisał(a):
> [...]
    > instalacyjnych ;-)
    > Wersja 4.0 powinna chyba potrafić zaimportować projekt z poprzedniej

    Jak masz MSDN, to tam są wszystkie wersje od 2.0 :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2009-08-18 11:09:20
    Od: Mateusz Loskot <s...@s...net>

    Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Jak masz MSDN, to tam są wszystkie wersje od 2.0 :)

    Na Allegro widywałem Visual Basic 5.0 i 6.0 za 2 wina :-)

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    Charter Member of OSGeo, http://osgeo.org