  • 11. Data: 2013-01-08 10:14:48
    Temat: Re: Koniec żartów
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-01-08 10:11, szufla pisze:
    > No, nie wiem :)
    > http://www.youtube.com/watch?v=QQ7cTI623Vg
    Nie no. Coś takiego to chyba dopiero po nie uiszczeniu mandatu, albo
    próbach wymigania się ;-)

    Maciek

  • 12. Data: 2013-01-08 10:21:55
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    z_powietrza_gitd_chce_uzywac_smiglowcow_z_fotoradara
    mi.html

    > Tylko czekac na inspektorow na paralotniach ;-)

    Taaa. Lotny patrol GITD.

    Marek

  • 13. Data: 2013-01-08 10:22:32
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-08 09:49, AZ pisze:
    z_powietrza_gitd_chce_uzywac_smiglowcow_z_fotoradara
    mi.html

    > Tylko czekac na inspektorow na paralotniach ;-)

    Czas rozpocząć produkcję profesjonalnych proc. Żyła złota. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2013-01-08 10:31:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości
    > Będziemy miec przejebane ;)
    >"Według informacji DGP kierownictwo inspekcji chciałoby nad drogi
    >wysłać
    >[...] być może nawet drony, specjalne bezzałogowe samoloty."

    >Proponuję nawiązać współpracę z kolegami z pl.rec.lotnictwo w celu
    >zwalcznia dronów ;)

    doszukac sie ile kosztuja AAMRAM na czarnym rynku :-)

    J.

  • 15. Data: 2013-01-08 10:41:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-01-08, AZ <a...@g...com> wrote:
    z_powietrza_gitd_chce_uzywac_smiglowcow_z_fotoradara
    mi.html

    > Tylko czekac na inspektorow na paralotniach ;-)

    Bym zapomnial:

    https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2013-01-08 10:42:46
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-08 09:13, szufla pisze:
    > Będziemy miec przejebane ;)
    > http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/672404,mandat_
    z_powietrza_gitd_chce_uzywac_smiglowcow_z_fotoradara
    mi.html

    Spoko. "Wspaniały minister" już stanowczo zaprzeczył swoim "wielkim
    autorytetem" że nie ma na to zgody ;-)

  • 17. Data: 2013-01-08 10:43:59
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > doszukac sie ile kosztuja AAMRAM na czarnym rynku :-)

    Amraam chyba, nie to zastosowanie :)

    sz.

  • 18. Data: 2013-01-08 10:55:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-01-08, z <z...@u...pl> wrote:
    z_powietrza_gitd_chce_uzywac_smiglowcow_z_fotoradara
    mi.html

    > Spoko. "Wspaniały minister" już stanowczo zaprzeczył swoim "wielkim
    > autorytetem" że nie ma na to zgody ;-)

    A kto do ustawy dodal poprawke o mozliwosci kontroli z powietrza? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2013-01-08 11:00:45
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-08 10:14, Maciek pisze:
    > Nie no. Coś takiego to chyba dopiero po nie uiszczeniu mandatu, albo
    > próbach wymigania się ;-)

    Minigun kosztuje około 35.000 USD. Jeden nabój 7.26mm do tego kosztuje
    w hurcie od 4 do 15 centów. Strzela to do 4000 razy na minutę.
    600 USD na minutę. Sporo.

    Nie wiem co ile należy wymienić lufy, ale to również wydatek. Jakiś
    biznes plan można by opracować.

    Zebrać wszystkich piratów w jedno miejsce i użyć coś takiego:
    http://www.youtube.com/watch?v=t3Cpnq4wFx0#t=24s

    I raz na rok taka akcja.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 20. Data: 2013-01-08 11:11:53
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    > No, nie wiem :)
    > http://www.youtube.com/watch?v=QQ7cTI623Vg
    >
    > sz.

    Wasza "dyskusja" wygląda, jak opowiadanie kawałów w domu starców :P

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm