  • 1. Data: 2013-01-07 13:30:32
    Temat: Naprawa pompy wspomagania maglownicy
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Zdycha mi pompka we fiacie doblo.
    Gdzie na Śląsku jest jakiś godny uwagi warsztat zajmujący się
    regeneracją pompek maglownicy? Słyszałem coś o Bielsku, ale Google
    wyrzuca mi tam 3 namiary.
    Jacek

  • 2. Data: 2013-01-07 14:02:42
    Temat: Re: Naprawa pompy wspomagania maglownicy
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-07 13:30, Jacek pisze:
> [...]
    > Gdzie na Śląsku jest jakiś godny uwagi warsztat zajmujący się
    > regeneracją pompek maglownicy? Słyszałem coś o Bielsku, ale Google
    No chyba żeby kupić jakąś używana i nie bawić się w regeneracje?
    Jacek

  • 3. Data: 2013-01-07 15:02:51
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 14:02:42 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > No chyba żeby kupić jakąś używana i nie bawić się w regeneracje?
    >
    > Jacek

    A starą niech sprzeda na Allegro jako używaną Tylko po co w takiej sytuacji zamienić
    jeden złom na drugi zapłacić za przesyłkę, prowizję i za wymianę.

  • 4. Data: 2013-01-07 15:18:10
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

> [...]
    > Gdzie na Śląsku jest jakiś godny uwagi warsztat zajmujący się
    > regeneracją pompek maglownicy? Słyszałem coś o Bielsku, ale Google

    Mysle, ze sensownosc regeneracji zalezy od jej ceny i ceny pompy. U mnie
    akurat byl problem taki, ze regenerowac sie nie dalo - zmielilo turbinke.
    Nowa pompa w granicach 850zl, udalo sie znalezc nowa do innego auta, w
    ktorej wystarczylo przekrecic o 30 stopni krociec - cena 350zl,
    producent ten sam ale docelowa marka pojazdu "mniej trendy" :)

    --
    jarek