  • 1. Data: 2019-04-10 12:52:02
    Temat: Konserwacja podwozia
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=T7b5ADx0eno

  • 2. Data: 2019-04-10 17:19:32
    Temat: Re: Konserwacja podwozia
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-10 12:52, p...@g...com wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=T7b5ADx0eno

    Duży pech. Pewnie słabo zabezpieczone. Karetka by tam mogła wjechać mimo
    oznakowania.

  • 3. Data: 2019-04-11 09:47:24
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-04-10 o 17:19, kk pisze:

    > Duży pech. Pewnie słabo zabezpieczone. Karetka by tam mogła wjechać mimo
    > oznakowania.
    A to się mechanik zdziwi podczas najbliższej wizyty - np. zabetonowane
    podwozie, przewody hamulcowe, klocki... Bo przy tym stanie umysłu to
    pewnie pani nie wpadła na pomysł podjechania na myjnie i to natychmiast.
    T.

  • 4. Data: 2019-04-11 10:17:41
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    W dniu 2019-04-11 o 09:47, T. pisze:

> [...]
    > podwozie, przewody hamulcowe, klocki... Bo przy tym stanie umysłu to
    > pewnie pani nie wpadła na pomysł podjechania na myjnie i to natychmiast.

    E tam, beton dobrze konserwuje :-)

  • 5. Data: 2019-04-11 10:41:09
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    > Duży pech. Pewnie słabo zabezpieczone. Karetka by tam mogła wjechać mimo
    > oznakowania.

    http://sosnowiec.wyborcza.pl/sosnowiec/7,93867,23380
    503,rozpoczyna-sie-modernizacja-torowiska-tramwajowe
    go-na-pogoni.html

    Droga zamknięta od 10 maja 2018. Może znaki się zakurzyły przez ten rok
    i stały się mniej widoczne? Karetki na pewno zauważyły i nie wjeżdżają...

    --
    viktorius

  • 6. Data: 2019-04-11 23:18:32
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-11 10:41, viktorius wrote:

> [...]
    >

    > Droga zamknięta od 10 maja 2018. Może znaki się zakurzyły przez ten rok
    > i stały się mniej widoczne? Karetki na pewno zauważyły i nie wjeżdżają...

    Może oglądnij jeszcze raz filmik z głosem i posłuchaj

  • 7. Data: 2019-04-12 14:24:46
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-04-11 o 23:18, kk pisze:

    503,rozpoczyna-sie-modernizacja-torowiska-tramwajowe
    go-na-pogoni.html

    > Może oglądnij jeszcze raz filmik z głosem i posłuchaj

    No i?

    Mogę podjechać tam i porobić foty znaków, które cały czas tam są. Albo
    żeby być precyzyjniejszy, jak ostatni raz tam przejeżdżałem, to cały
    czas zakazywały wjazdu.
    Czy znak do niczego nie zobowiązuje? Musi być dodatkowo zapora betonowa,
    żeby fizycznie zablokować wjazd?

    --
    viktorius

  • 8. Data: 2019-04-13 00:17:58
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-12 14:24, viktorius wrote:

> [...]
    > czas zakazywały wjazdu.
    > Czy znak do niczego nie zobowiązuje? Musi być dodatkowo zapora betonowa,

    No i nie zrozumiałeś.

  • 9. Data: 2019-04-13 15:43:38
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    503,rozpoczyna-sie-modernizacja-torowiska-tramwajowe
    go-na-pogoni.html

    > Może oglądnij jeszcze raz filmik z głosem i posłuchaj
    Ale czego? że baba nieogarnięta i zakazu ruchu nie widziała?
    jeszcze drze ryja po robotnikach że to ich wina, szkoda że na nią
    policji nie
    zawołali bo należy się jej mandat za to co zrobiła.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2019-04-13 16:17:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-04-2019 o 15:43, Janusz pisze:

> [...]
    > policji nie
    > zawołali bo należy się jej mandat za to co zrobiła.

    Dostała przecież rzekomo.