  • 1. Data: 2019-04-11 12:33:16
    Temat: Wyprzedzanie zawracającego
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    https://youtu.be/ji33RmlmZuo?t=186

    Patrz opis na filmie.

  • 2. Data: 2019-04-11 12:52:09
    Temat: Re: Wyprzedzanie zawracającego
    Od: p...@g...com

    https://youtu.be/ji33RmlmZuo?t=180

    nieladnie oj nieladnie naprawde myslales ze nie obejrzymy calosci nagrania :-)

  • 3. Data: 2019-04-11 13:54:40
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-04-11 o 12:52, p...@g...com pisze:
    > https://youtu.be/ji33RmlmZuo?t=180
    >
    > nieladnie oj nieladnie naprawde myslales ze nie obejrzymy calosci nagrania :-)

    No i o co chodzi? Bo jakiś taki mało efektowny ten filmik.
    Nie ma efektu WOW jak to się teraz mówi.

  • 4. Data: 2019-04-11 15:33:40
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 05:36:56 UTC-5 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > https://youtu.be/ji33RmlmZuo?t=186
    >
    > Patrz opis na filmie.

    Podwojna ciagla.
    Zapierdalanie.

    Mysle ze sie jednak zalapiemy na kolejny odgrzewany flejm.

    Ja bym kierowcy zabral PJ.

  • 5. Data: 2019-04-11 15:34:01
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 08:33:43 UTC-5 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Podwojna ciagla.
    > Zapierdalanie.
    >
    > Mysle ze sie jednak zalapiemy na kolejny odgrzewany flejm.
    >
    > Ja bym kierowcy zabral PJ.

    Znaczy sie nagrywajacemu.

  • 6. Data: 2019-04-11 21:33:16
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2019-04-11 o 12:33, r...@k...pl pisze:
    > https://youtu.be/ji33RmlmZuo?t=186
    >
    > Patrz opis na filmie.

    Kolejny szybki ale bezpieczny. Do czasu...

  • 7. Data: 2019-04-12 07:11:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-04-11 o 12:52, p...@g...com pisze:
    > https://youtu.be/ji33RmlmZuo?t=180
    >
    > nieladnie oj nieladnie naprawde myslales ze nie obejrzymy calosci nagrania :-)

    Wyjątkowo dużo na tym filmie chamów nagrywających filmy. Zgaduję, że
    wydaje im się, że są ideałem kultury - inaczej przecież nie wysyłaliby
    tych filmów do montażu.

    --
    MN

  • 8. Data: 2019-04-12 07:23:16
    Od: p...@g...com

    --Wyjątkowo dużo na tym filmie chamów nagrywających filmy. Zgaduję, że
    wydaje im się, że są ideałem kultury - inaczej przecież nie wysyłaliby
    tych filmów do montażu.

    niektore faile sa oczywiste i faktem jest ze jest ich coraz wiecej :-) co trzeba miec
    we lbie zeby cos takiego opublikowac mozemy sie tylko domyslac

  • 9. Data: 2019-04-12 10:43:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Apr 2019 07:11:50 +0200, w <5cb01e14$0$478$65785112@news.neostrada.pl>,
    Marcin N <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Wyjątkowo dużo na tym filmie chamów nagrywających filmy. Zgaduję, że
    > wydaje im się, że są ideałem kultury - inaczej przecież nie wysyłaliby
    > tych filmów do montażu.

    Z każdym filmem przybywa odsetka debili z kamerą.
    W takim tempie okaże się niedługo, że każdy z kamerą to jakiś uposledzony.

  • 10. Data: 2019-04-12 10:44:04

    Thu, 11 Apr 2019 06:33:40 -0700 (PDT), w
    om>, s...@g...com

    Ale słabo idzie flejm ;)
    Zawracanie było z prawego pasa.