  • 11. Data: 2008-10-21 20:39:50
    Temat: Re: Kontakt z adminem serwera pocztowego TPNET
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Maciej Bebenek pisze:
> [...]
    telekomunikacja.pl&full=1

    > To, co piszecie o datach jest trochę dziwne, bo tepsa zaczęła tak
    > naprawdę używac domeny telekomunikacja.pl razem ze zmiana loga, mniej
    > więcej od czerwca 2004 r.

    DOMAIN: telekomunikacja.pl
    registrant's handle: hmns136976 (CORPORATE)
    nameservers: dns2.man.lodz.pl. [212.51.192.5]
    szeloba.nask.waw.pl.
    ns1.tpnet.pl. [80.50.50.100]
    ns3.tpnet.pl. [80.50.50.200]
    ns2.tpnet.pl. [80.50.50.150]
    created: 1999.01.19 12:00:00
    last modified: 2007.12.31 16:13:35

    Domena niezależnie czy używana czy nie powinna mieć skrzynki abuse i
    postmaster. Jak widać domena została zarejestrowana w 1999.

    wer

  • 12. Data: 2008-10-21 21:31:35
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "TaKeN TaKeNoWsKi" <t...@c...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy ktos zna moze jakis sposob aby skontaktowac sie z adminem serwera
    > pocztowego TPNET?
    > Wysylalem emaila na a...@t...pl ale oczywiscie :
    > (host mailin.tpsa.pl[212.160.172.68] said: 451 Requested mail action not
    > taken: mailbox unavailable (in reply to RCPT TO command))

    A ostatnio czytalem potezny artykul jak to TP wlasnie zakonczylo
    prace nad swoim doskonalym systemem poczty elektronicznej
    zintegroanej prawie ze wszystkim i szykuje sie zeby swiadczyc
    ta usluge dla calej grupy FT na swoich serwerach :)))

  • 13. Data: 2008-10-22 05:21:56
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <t...@c...edu.pl>

> [...]
    > zintegroanej prawie ze wszystkim i szykuje sie zeby swiadczyc
    > ta usluge dla calej grupy FT na swoich serwerach :)))

    No to super zrobili... gdy wysylasz emaila o zalaczniku wiecej niz 3MB
    poczta nie przechodzi...

    D6CA6D0F26 3376809 Tue Oct 19 08:29:18 k...@c...pl
    (conversation with mailin.tpsa.pl[212.160.172.68] timed out while sending
    message body)
    k...@t...pl
    k...@t...pl

    Pozdr
    TaKeN

  • 14. Data: 2008-10-22 05:29:42
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <t...@c...edu.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <o...@...ns.pl> napisał w wiadomości

    > Błękitna linia? ;)

    Swego czasu jak jeszcze mialem w innej firmie lacze z TPNET to telefon na
    błękitną linie kończył sie nerwosolem.... a problem polegał na głupim
    restarcie DSLAMa po stronie TPNET....
    Wiec jesli zadzwonie i powiem ze nie moge wysylac poczty do Ich serwera - to
    pewnie beda mi kazac sprawdzac polaczenie z internetem, czy na switchu
    mrygaja diody :D, zrestartowac serwer itd... az w koncu dojda do wniosku ze
    to chyba jednak cos u Nich.... i po paru dniach moze im sie uda naprawic co
    zwalili...
    Szkoda mi czasu. Musze sie skontaktowac bezposrednio z Osoba kompetentna w
    TPNET jesli takie jeszcze tam pracuja.

    Pozdr
    TaKeN

  • 15. Data: 2008-10-22 07:00:15
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <t...@c...edu.pl>

    > Błękitna linia? ;)

    W sumie lepszy taki pomysl niz zaden wiec zadzwonilem na 9393 ze wzgledu, ze
    telefon wykonywalem z numeru innego niz TPSA to musialem wykrecic 0229393
    ;-) po czym mowi mi jesli jestes naszym klientem kliknij 1 jesli chcesz byc
    naszym klientem kliknij 2 polaczenie z konsultantem 0 - pokliknieciu 0 podaj
    numer telefonu w ktorego sprawie dzwonisz i zakoncz krzyzykiem... wiec
    oczywiscie musialem wpisac swoj domowy numer... bo jak by inaczej...
    Odebrala mila Pani ktorej jak powiedzialem w jakiej sprawie dzwonie - to
    mialem wrazenie ze nie wie jak ma na imie i w ogole co robi.... powiedziala
    ze skonsultuje sie z swoim kierownikiem... po 25 MINUTACH sluchania muzyczki
    mila Pani mi powiedziala ze NIKT nie wie jak skontaktowac sie z
    administratorami serwera poczty i w ogole NIKT nie wie kim ONI SA!!!
    Po prostu rewelacja :)))
    Ma ktos jakis inny pomysl ?

    Pozdr
    TaKeN

  • 16. Data: 2008-10-22 07:03:31
    Od: Dylon <d...@s...w.naglowku.pl>

    Dnia Wed, 22 Oct 2008 09:00:15 +0200, TaKeN TaKeNoWsKi wrote:

    > Ma ktos jakis inny pomysl ?

    Rozglos szeroko problem.
    Jak sie info o braku admin/postmaster pojawi na glownych stronach
    popularnych portali to moze sie ktos tam ocknie...

    A moze uke bedzie miala jakies podstawy zeby to zalatwic?
    Pani A.S. chyba chetnie sie za fTP zabierze :)

    --
    Maciej Dylski
    adres: szukaj w naglowku

  • 17. Data: 2008-10-22 07:39:29
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    TaKeN TaKeNoWsKi napisał(a):

> [...]
    > sluchania muzyczki mila Pani mi powiedziala ze NIKT nie wie jak
    > skontaktowac sie z administratorami serwera poczty i w ogole NIKT nie

    Napisz do prezydenta Francji. Ktoś już tak załatwił swoją sprawę.

    wer

  • 18. Data: 2008-10-22 07:53:44
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <gdka0s$91c$1@node1.news.atman.pl> TaKeN TaKeNoWsKi napisał(a):

    > Czy ktos zna moze jakis sposob aby skontaktowac sie z adminem serwera
    > pocztowego TPNET?

    telnet news.neostrada.pl 119
    [...]
    Report problems to <n...@n...tpi.pl>

    A ponieważ news.tpi.pl nie istnieje, to proponuję zaryzykować
    na n...@t...pl lub n...@t...pl
    Albo jakaś inna kombinacja news-a@...

    Przecież to telekompromitacja, zeby nie uaktualnic nawet adresu email ;)

    Jacek

  • 19. Data: 2008-10-22 18:00:54
    Od: "Bohdan" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > mila Pani mi powiedziala ze NIKT nie wie jak skontaktowac sie z
    > administratorami serwera poczty i w ogole NIKT nie wie kim ONI SA!!!

    Błękitna linia po raz drugi!!!, ale z "zapytaniem do TP" - miła pani
    wprowadza Twoje zapytanie do "Matrixa &tp", podaje Ci nr zapytania i za 14
    dni dostajesz na piśmie odpowiedź - jaką - to czas pokaże.
    Druga wersja to też 9393 i skarga na informację jaką otrzymałeś w rozmowie z
    BL i też za 14 dni dostajesz na piśmie odpowiedź.

    Bohdan
    PS: w międzyczasie możesz dzwonić 9393 podając nr sprawy i dowiadywać się
    czy się posunęła do przodu.

  • 20. Data: 2008-10-23 21:57:50
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    TaKeN TaKeNoWsKi <t...@c...edu.pl> wrote:

    > No to super zrobili... gdy wysylasz emaila o zalaczniku wiecej niz 3MB
    > poczta nie przechodzi...

    Jesteś pewien, że to ich wina? Próbowałeś wyłczyć do testów SACK i/lub WSCALE?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki