  • 21. Data: 2008-10-24 07:16:27
    Temat: Re: Kontakt z adminem serwera pocztowego TPNET
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <t...@c...edu.pl>

    > Jesteś pewien, że to ich wina? Próbowałeś wyłczyć do testów SACK i/lub
    > WSCALE?

    Witam
    Ja nigdzie nie napisalem, ze jest to wina tpnet zauwazylem po prostu, ze
    przy probie wyslania zalacznika o rozmiarze wiekszym niz 3 MB wystepuje
    problem w transmisji miedzy naszymi serwerami i staram sie rozwiazac problem
    bo nie ukrywam jest uciazliwy.
    Pozdr

    TaKeN

  • 22. Data: 2008-10-25 14:14:26
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    TaKeN TaKeNoWsKi <t...@c...edu.pl> wrote:

> [...]

    > problem w transmisji miedzy naszymi serwerami i staram sie rozwiazac problem

    Zatem jakbym miał strzelać, to problem jest z wieszającym się połączeniem
    TCP. Coś np. w stylu:

    http://lwn.net/Articles/92727/

    Stąd moja propozycja wyłączenia wscale/sack i spradzenia, czy to coś zmienia.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 23. Data: 2008-10-27 04:53:13
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Michal Jankowski wrote:

    > Oni już tyle razy ten wizerunek zmieniali...
    >
    > Chociaż nie aż tyle, ile razy ichnia komórkowość kolory zmieniała.

    jeśli chodzi o zmiane wizerunku to musze przyznać, że sprzedawanie
    neostrady TP pod nazwą Orange freedom okazało się skuteczne, bo nawet w
    jakiejś gazecie znalazłem tekst w stylu: "neostrada kosztuje ponad 50zł
    miesięcznie, ale można przejść do orange i płacić trzydzieści pare"

    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/