  • 1. Data: 2016-09-09 15:31:09
    Temat: Kopiowanie WordPress 2 WordPress
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Mam dwa WordPress'y, jeden na domowym serwerze i drugi na Wordpress.org.
    Jak najwygoniej, najszybciej, skopiowac, share'owac posty z jednego
    (domowego) do drugiego? Najlepiej z tagami, kategoriami itp...
    Jest cala masa pluginow a nie jestem w stanie przetestowac wszystkiego.

  • 2. Data: 2016-09-16 08:05:52
    Temat: Re: Kopiowanie WordPress 2 WordPress
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    Ja korzystam z http://wp-sync-db.github.io/

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 3. Data: 2016-09-16 16:15:09
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 16/09/2016 07:05, Cezary Tomczyk wrote:

    > Ja korzystam z http://wp-sync-db.github.io/

    Rozumiem ze moge to zainstalowac tylko na swoim domowym wordpresie i
    skopiowac wszystko z wordpress.org?
    Co w takim przypadku sie stanie z rekordami ktore juz sa w bazie danych
    tylko domowego wordpressa? Beda nadpisane czy obydwa sie zsynchronizuja?

  • 4. Data: 2016-09-16 19:34:33
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    On 16/09/2016 16:15, 2late wrote:

    > Rozumiem ze moge to zainstalowac tylko na swoim domowym wordpresie i
    > skopiowac wszystko z wordpress.org?

    Nie, plugin ma być na obu Wordpressach.

    > Co w takim przypadku sie stanie z rekordami ktore juz sa w bazie danych
    > tylko domowego wordpressa? Beda nadpisane czy obydwa sie zsynchronizuja?

    Robisz push i wszystko, co masz lokalnie, będzie skopiowane na zdalny
    serwer, gdzie masz Wordpress-a + ewentualnie zmiana URL-i "w locie", jak
    potrzeba (np. z localhost do example.com). Oprócz plików. Te musisz
    skopiować ręcznie osobno ;-)

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 5. Data: 2016-09-16 20:03:03
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 16/09/2016 06:34, Cezary Tomczyk wrote:

    > Nie, plugin ma być na obu Wordpressach.

    No to chyba nie dla mnie.
    Na wordpress.org mam zwykle darmowe konto a tam:
    'Uploading your own plugins is not available on WordPress.com.'
    Popraw mnie jesli sie myle.

> [...]
    > serwer, gdzie masz Wordpress-a + ewentualnie zmiana URL-i "w locie", jak
    > potrzeba (np. z localhost do example.com). Oprócz plików. Te musisz

    Dzieki.
    Wlasciwie to chcialbym synchronizowac miedzy example1.com a example2.com.
    Niekoniecznie cala baze danych, przydalby sie zwykly przycisk na przyklad
    na domowym, nad ktorym mam pelna kontrole - 'share with wordpress.org' dla
    kazdegoi nowego posta (ale nie samego linka).

  • 6. Data: 2016-09-16 21:14:14
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    On 16/09/2016 20:03, 2late wrote:

    > No to chyba nie dla mnie.
    > Na wordpress.org mam zwykle darmowe konto a tam:
    > 'Uploading your own plugins is not available on WordPress.com.'
    > Popraw mnie jesli sie myle.

    W zasadzie to ja się pomyliłem. Na drugim Wordpressie mam zainstalowany
    ten sam plugin, bo chciałem mieć przepływ danych w dwie strony
    localhost<->remote host.

    Sądzę, że nie będziesz potrzebować pluginu na hoście, tylko lokalnie.
    Warto przetestować.

> [...]
    > przycisk na przyklad na domowym, nad ktorym mam pelna kontrole - 'share
    > with wordpress.org' dla kazdegoi nowego posta (ale nie samego linka).

    Popatrz w opcje pluginu. Możesz wybrać konkretne tabele bazy danych,
    które chcesz przenosić. No i nie zapomnij o Find/Replace by zamienić
    URL-e (localhost -> remote host).

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 7. Data: 2016-09-19 09:08:28
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 16/09/2016 08:14, Cezary Tomczyk wrote:

> [...]
    >
    > Popatrz w opcje pluginu. Możesz wybrać konkretne tabele bazy danych, które
    > chcesz przenosić. No i nie zapomnij o Find/Replace by zamienić URL-e

    Nie znalazlem czasu w weekend zeby porobic backupy i potestowac. Mam
    nadzieje ze w najblizszych dniach sie uda. Chociaz pewnie bede mial sporo
    pytan.
    Jesli skopiuje cala baze danych, tzn. ze tytul bloga tez sie zmieni?

  • 8. Data: 2016-09-19 09:52:07
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    Błędy możesz zgłaszać na https://github.com/wp-sync-db/wp-sync-db/issues

    > Jesli skopiuje cala baze danych, tzn. ze tytul bloga tez sie zmieni?

    Tak, tytuł bloga też się zmieni. Niemniej jednak poszczególne tabele
    bazy danych zawsze można pominąć w razie potrzeby. ;-)

  • 9. Data: 2016-09-19 10:04:22
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 19/09/2016 08:52, Cezary Tomczyk wrote:

    > Tak, tytuł bloga też się zmieni. Niemniej jednak poszczególne tabele bazy
    > danych zawsze można pominąć w razie potrzeby. ;-)

    Wlasnie widzialem ile tam jest tych tabel o raczej nie do konca jasnych
    nazwach.
    Rozumiem ze jak porobie sobie backupy baz danych, to nie bedzie zadnego
    problemu z zabawa?
    Zwlaszcza dotyczy to pytanie strony na wordpress.pl, bo u siebie to moge
    robic co chce.

  • 10. Data: 2016-09-19 11:53:46
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    On 19/09/2016 10:04, 2late wrote:

    > Wlasnie widzialem ile tam jest tych tabel o raczej nie do konca jasnych
    > nazwach.
    > Rozumiem ze jak porobie sobie backupy baz danych, to nie bedzie zadnego
    > problemu z zabawa?

    Możesz nawet ustawić opcję robienia automatycznej kopii bazy danych
    przed migracją:

    * Backup the remote database before replacing it
    An SQL file will be saved to wp-content/uploads/wp-sync-db/

    > Zwlaszcza dotyczy to pytanie strony na wordpress.pl, bo u siebie to moge
    > robic co chce.

    A to już musisz sam przetestować ;-)