  • 41. Data: 2010-07-17 15:32:55
    Temat: Re: Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-17 15:22, Pszemol pisze:
    > "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message

    > Auto 20 letnie zwykle zyskuje dużo na wartości po zatankowaniu do pełna :-)
    > Żeby nie wiem jakie BMW to było to po 20 latach jest to już prawie złom.

    Mhm. Popatrz sobie na ceny zadbanych e24 na mobile.de. Te twoje (ponad)
    dwudziestoletnie prawie złomy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 42. Data: 2010-07-17 15:49:13
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Auto 20 letnie zwykle zyskuje dużo na wartości po zatankowaniu do pełna :-)
    > Żeby nie wiem jakie BMW to było to po 20 latach jest to już prawie złom.

    Jakieś powody konkretne?

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2010-07-17 16:13:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message

    > Mhm. Popatrz sobie na ceny zadbanych e24 na mobile.de. Te twoje (ponad)
    > dwudziestoletnie prawie złomy.

    Na żartach widzę się nie znasz za dobrze... :-)

  • 44. Data: 2010-07-17 16:14:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michał" <m...@o...pl> wrote in message

    > Jakieś powody konkretne?

    Ludzie, to był żart! Ale jesteście wyczuleni... ;-)

  • 45. Data: 2010-07-17 16:49:39
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Ludzie, to był żart! Ale jesteście wyczuleni... ;-)

    Dobrze że nie napisałeś tego później bo za parę h mógłbym się tak
    tłumaczyć w lesie po wykopaniu dołu. O ile stare BMW by zapaliło żeby po
    Ciebie dojechać ;)

  • 46. Data: 2010-07-17 23:06:16
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy jeśli całkowity koszt przejechania 100 km po przejechaniu 50 000 km
    > wyszedł 60 pln / 100 km czyli 0,60 gr / km to jest to jakoś specjalnie
    > dużo czy nie?
    > Wliczone: paliwo (LPG + benzyna), OC, utrata wartości, naprawy i części
    > (także filtry i opony)... no chyba że czegoś zapomniałem.
    >
    > Auto to BMW serii 7... 20 letnie silnik 3,5 litra.

    Fajny wynik, pewnie dzieki LPG.

    Moja Marea Weekend 1.6 benz roznik 2000 - 0,70gr/km (na podstawie poltora
    roku, 24kkm, wliczone wszystko).

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 47. Data: 2010-07-17 23:08:15
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Moja Marea Weekend 1.6 benz roznik 2000 - 0,70gr/km (na podstawie
    > poltora roku, 24kkm, wliczone wszystko).

    ciekaw jestem ile i jakie naprawy były?

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2010-07-17 23:29:10
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    > ciekaw jestem ile i jakie naprawy były?

    Od razu po kupnie w 2008 r. cale hamulce, caly wydech. Potem lewy lacznik
    drazka, prawy wahacz, kable wys. napiecia, pasek klinowy, swiece.

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 49. Data: 2010-07-18 12:47:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Jul 2010 07:40:44 +0200, Seba wrote:
    >Weż przestań, bo zaraz Kenickie będzie miał 'tysioncpiencet' uwag do
    >tego stwierdzenia ;)

    Niech poczeka z uwagami az jego 307 bedzie miala 20 lat :-)

    J.