  • 1. Data: 2010-07-15 15:55:42
    Temat: Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało?
    Od: Michał <m...@o...pl>

    Witam

    Czy jeśli całkowity koszt przejechania 100 km po przejechaniu 50 000 km
    wyszedł 60 pln / 100 km czyli 0,60 gr / km to jest to jakoś specjalnie
    dużo czy nie?
    Wliczone: paliwo (LPG + benzyna), OC, utrata wartości, naprawy i części
    (także filtry i opony)... no chyba że czegoś zapomniałem.

    Auto to BMW serii 7... 20 letnie silnik 3,5 litra.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-15 16:01:48
    Temat: Re: Koszt przejechania 100 km = 60 pln dużo czy mało?
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    filtry i opony)...
    > no chyba że czegoś zapomniałem.
    > Auto to BMW serii 7... 20 letnie silnik 3,5 litra.

    Taniutko. Ale tylko dlatego, że auto mało traciło już na wartości i łyka LPG.

  • 3. Data: 2010-07-15 16:06:03
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i1n4a4$jic$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Taniutko. Ale tylko dlatego, że auto mało traciło już na wartości i łyka
    > LPG.

    No wlasnie, ja nie wliczalem wszystkich kosztow i mnie wychodzi samo
    paliwo + oleje i fitry = 18 zl/100 km.

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-07-15 16:23:50
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > No wlasnie, ja nie wliczalem wszystkich kosztow i mnie wychodzi samo
    > paliwo + oleje i fitry = 18 zl/100 km.

    Jakieś 1.0 + LPG?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-07-15 16:36:49
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

> [...]
    > (także filtry i opony)... no chyba że czegoś zapomniałem.
    >
    > Auto to BMW serii 7... 20 letnie silnik 3,5 litra.

    Tyle (60zl/100km) to mnie samo paliwo wychodzi przy silniku 2,5l.

  • 6. Data: 2010-07-15 16:38:03
    Temat: Re: Koszt przejechania 100 km = 60 pln du?o czy ma?o?
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Tyle (60zl/100km) to mnie samo paliwo wychodzi przy silniku 2,5l.

    spalanie 13 litrów benzyny? Dość dużo... też chyba jakieś starsze auto?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-07-15 16:42:43
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    > spalanie 13 litrów benzyny? Dość dużo... też chyba jakieś starsze auto?

    Benzyna jest po 5zl. 12l po miescie przy aucie z 208KM to chyba nie jest zly
    wynik? Fakt faktem, ze ostatnio udalo mi sie spalic 23l/100km, ale to juz
    inna sprawa, bo nie zawsze jezdzi sie na ustawieniu PWR i wymuszonej recznej
    zmianie biegow :) No tak, starsze auto - z 2007 roku.

  • 8. Data: 2010-07-15 16:45:40
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Czy jeśli całkowity koszt przejechania 100 km po przejechaniu 50 000 km
    > wyszedł 60 pln / 100 km czyli 0,60 gr / km to jest to jakoś specjalnie
    > dużo czy nie?

    Nie. Tyle, to ja place na same paliwo ;)
    --
    Olleo

  • 9. Data: 2010-07-15 16:50:21
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jakieś 1.0 + LPG?
    >

    > Pozdrawiam

    Nie, 1.4 diesel.

    PZDr
    Adam

  • 10. Data: 2010-07-15 16:55:03

> [...]
    >
    > Czy jeśli całkowity koszt przejechania 100 km po przejechaniu 50 000 km
    > wyszedł 60 pln / 100 km czyli 0,60 gr / km to jest to jakoś specjalnie

    Gratulacje
    Liczymy po mojemu
    Koszt zakupu dupowozu 100
    Koszt benzyny 25