  • 21. Data: 2016-04-10 16:00:23
    Temat: Re: Koszt wymiany opon
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris x...@x...com ...

    > Były robione badania rynkowe
    > i biedronka jest daleko z tyłu jeśli chodzi o ceny, mają dość wysokie a
    > cały ten bajer z niskimi cenami to mit marketingowców od reklamy i widać
    > że działa to dobrze.

    Nie wiem jak tam badania ale wiem ze ceny wedlin w marketach typu lind czy
    biedronka w porównaniu ze sklepami miesnymi to jakis kosmos - podziwiam
    ludzi ktorzy tam robią zakupy wedlinowe.

  • 22. Data: 2016-04-10 16:19:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.04.2016 o 13:16, Chris pisze:

    > Obok domu mam Albmę, Biedronkę czy Lidla i ceny wszędzie są podobne,

    No to sprawdź ile w Almie kosztuje np. margaryna Omega 3....

    > ceny że Alma ma 30% drożej to mit

    Jasne.
    Tyle że przy porównaniu cen (dostępne na różnych portalach) każdy koszyk
    jest droższy w Almie właśnie o tyle.
    A poszczególne rzeczy nawet często jeszcze więcej.

    Podobne to są TYLKO ceny artykułów, które akurat są w promocji, więc jak
    ktoś się ogranicza do oglądania gazetek, to może mu się wydawać że
    wszystkie....

    chyba że chodzi o ceny dla koneserów
    > bo w almie np. kupisz wino za 30 zł jak i za 300 zł a w Biedronce są
    > tylko te za 30 zł i tu rodzi się mitologia. Były robione badania rynkowe
    > i biedronka jest daleko z tyłu jeśli chodzi o ceny,

    No właśnie już nie, ostatnio znowu w czołówce.
    Była tańsza nawet od Auchana.

  • 23. Data: 2016-04-10 16:41:51
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-04-10 o 16:19, Cavallino pisze:

    > No to sprawdź ile w Almie kosztuje np. margaryna Omega 3....

    On-line kosztuje 7.65 ale np. dobry makaron kupowałem ostatnio za 2zł,
    sklepy to nie jeden produkt tylko tysiące i zazwyczaj jest w czym wybierać.

    > Jasne.
    > Tyle że przy porównaniu cen (dostępne na różnych portalach) każdy koszyk
    > jest droższy w Almie właśnie o tyle.
    > A poszczególne rzeczy nawet często jeszcze więcej.

    Nie wiem jak dziś ale jak patrzę na te rankingi to trafiałem na te z
    przed paru lat gdzie Alma faktycznie była sporo droższa, obecnie mają
    np. bardzo dużo własnych produktów w niskich cenach.

> [...]
    > wszystkie....
    >
    > chyba że chodzi o ceny dla koneserów
    >

    > No właśnie już nie, ostatnio znowu w czołówce.

    Ciekawe, powiem że jakoś będąc w sklepie tego nie widzę, nie mówiąc już
    o marnym wyborze produktów, brak wędlin czy serów na wagę, wszystko
    pakowane więc nie masz zielonego pojęcia czy leczy to dzień czy rok w
    zamrażarce.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 24. Data: 2016-04-10 16:43:48
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-04-10 o 16:00, Budzik pisze:
> [...]
    > biedronka w porównaniu ze sklepami miesnymi to jakis kosmos - podziwiam
    > ludzi ktorzy tam robią zakupy wedlinowe.

    Wędlin nie ruszę z tych sklepów ale np. kiełbasy w Lidlu mają dobre do
    tego konkurencyjne cenowo. Produkty gotowe na grilla też mają dobre bo
    nie raz już testowałem i dużo nie odbiegają od własnych produkcji.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 25. Data: 2016-04-10 16:43:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:

    > No to sprawdź ile w Almie kosztuje np. margaryna Omega 3....

    produkty, których jedyną wartością jest marketing mogą miec dowolną cenę
    gdziekolwiek

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2016-04-10 17:33:09
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.04.2016 o 16:41, Chris pisze:

    > On-line kosztuje 7.65

    No właśnie.
    A w normalnym sklepie poniżej 5, góra między 5 a 6.

    I tak z wszystkim czego się dotkniesz.
    Z prawie wszystkim.

    > Nie wiem jak dziś ale jak patrzę na te rankingi to trafiałem na te z
    > przed paru lat gdzie Alma faktycznie była sporo droższa, obecnie mają
    > np. bardzo dużo własnych produktów w niskich cenach.

    Właśnie po to, aby zamydlić oczy klientom i żeby było im ciężej porównać.
    Taka ściema marketingowa.

    > Ciekawe, powiem że jakoś będąc w sklepie tego nie widzę,

    No ja akurat w Biedrze też nie, ale rzadko bywam, a jeśli już to głównie
    po pieczywo, bo jako jedyny market mają z Fawora (to takie poznańskie
    PSS - tradycyjne pieczywo).

    Ale już różnica Almy czy PiP do Kauflanda czy Auchana, gdzie bywam
    częściej, jest wyczuwalna na pratycznie każdym artykule.

  • 27. Data: 2016-04-10 17:34:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.04.2016 o 16:43, Chris pisze:

    > Wędlin nie ruszę z tych sklepów ale np. kiełbasy w Lidlu mają dobre do
    > tego konkurencyjne cenowo.

    U mnie Lidl to główny dostawca serów z zagranicy - to co gdzie indziej
    kosztuje 50 zł+, w Lidlu kosztuje 30-35.
    Wędliny, faktycznie - szału nie ma, w loklanych mięsnych jest lepiej i
    zazwyczaj taniej.

  • 28. Data: 2016-04-10 18:31:01
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-04-10 o 17:33, Cavallino pisze:

    > No właśnie.
    > A w normalnym sklepie poniżej 5, góra między 5 a 6.

    6,88zł w Auchan czyli najtańszym sklepie wedle rankingów. Ciekawe gdzie
    jest po 5 zł.

> [...]
    >
    > Ale już różnica Almy czy PiP do Kauflanda czy Auchana, gdzie bywam
    > częściej, jest wyczuwalna na pratycznie każdym artykule.

    PiP jest drogi i tam nie kupuję. Ale jak pisałem Alma dość znacznie
    zniosła ceny i są konkurencyjne zwłaszcza jeśli chodzi o produkty świeże
    typu wędliny, sery a jakość jest zdecydowanie lepsza niż duże markety.
    Co do małych sklepów to już jest bardzo losowe bo można trafić na dobre
    produkty jaki i na chłam byle sprzedać.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 29. Data: 2016-04-10 22:01:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 10 Apr 2016 13:59:12 +0200, PlaMa napisał(a):

    > - Grupery-srery - 39 zł z wyważeniem

    Z czego zakład dostaje pewnie ze 20 a i tak nie narzeka :)

  • 30. Data: 2016-04-10 22:08:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jacek pisze tak:

    > Zmieniałem tydzień temu opony na letnie i zapłaciłem tak:
    > 30 zł z wyważaniem za 4 sztuki na felgach stalowych 185/65/15
    > 50 zł z wyważaniem za 4 stuki na felgach alu 195/60/16
    > Kolega zmieniał komplet 225/45/17 na felgach alu i skasowali go
    > 110 zł (inny serwis).

    Zakład ma umowę i pierwszeńswo przed kolejką wijącą się po osiedlu.
    Za zmianę stalowych 185/65/15 zechcieli 60zł.

    > Czy to możliwe, że jest aż taka różnica w cenach? A może liczą
    > według auta, jak wypasiona bryka, to więcej ;-)

    oczywiście, że jest róznica czy naprawiam centralny w Corsa B
    czy podnoszenie szyb w Audi A6 :)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.