  • 11. Data: 2016-04-10 12:06:51
    Temat: Re: Koszt wymiany opon
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 10.04.2016 o 11:51, Jacek pisze:

    > Tyż prowda ;-)
    > Jedna kobieta zadowoli się torebką za 50 zł z bazaru, a inna musi mieć
    > za 5000 od Vouittona. Jeden pije wino Kadarka za 11 zł a innemu nie
    > będzie smakować tańsze, niż za stówkę. Jeden się zadowoli wizytą u
    > lekarza w NFZ, inny musi mieć prywatnie minimum docenta. Niech i tak
    > będzie, że z oponami jest podobnie.
    > Jacek

    nie wiem czy dobrze zgaduje, ale dla niektórych z nas (dlamnie napewno)
    jest dzikość naszego kapitalizmu. precyzując: za 50zł możesz mieć usługę
    na podstawowym poziomie, a wybierając tą samą usługę za 5000, liczysz na
    więcej, ale możesz dostać wiele mniej....
    I takie sku$%#T^$^syństwo jest zgodne z prawem.
    ToMasz

    ps
    Był kiedyś jakiś film, w którym facetowi zaproponowano zamianę
    awaryjnych komputerów na lepsza maszynę liczącą. Odporną na upadki,
    prostą w działaniu, odporną na wirusy, wilgoć, zanik napięcia. Mimo że
    cena była znaczna, gość się zgodził. Dostał liczydło.
    PPS
    Ja od dawna płaciłem 50 za przekładkę. teraz mam dwa komplety kół.
    wyważam tylko jak czuje że jest to konieczne

  • 12. Data: 2016-04-10 12:20:18
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Tyż prowda ;-)
    > Jedna kobieta zadowoli się torebką za 50 zł z bazaru, a inna musi mieć
    > za 5000 od Vouittona. Jeden pije wino Kadarka za 11 zł a innemu nie
    > będzie smakować tańsze, niż za stówkę.

    Względnie jeden woli kupić TEN SAM produkt np. w Almie i dopłacić 30%, a
    inny np. w Auchan czy innej Biedronce i 30% oszczędzić.

    Życie takich przykładów przynosi mnóstwo.

  • 13. Data: 2016-04-10 12:26:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-10 o 12:20, Cavallino pisze:

    > Względnie jeden woli kupić TEN SAM produkt np. w Almie i dopłacić 30%, a
    > inny np. w Auchan czy innej Biedronce i 30% oszczędzić.

    W kwestii formalnej: woli dopłacić 30% lub oszczędzić 23%.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2016-04-10 13:16:56
    Od: Chris <x...@x...com>

    > Względnie jeden woli kupić TEN SAM produkt np. w Almie i dopłacić 30%, a
    > inny np. w Auchan czy innej Biedronce i 30% oszczędzić.

    Obok domu mam Albmę, Biedronkę czy Lidla i ceny wszędzie są podobne,
    ceny że Alma ma 30% drożej to mit chyba że chodzi o ceny dla koneserów
    bo w almie np. kupisz wino za 30 zł jak i za 300 zł a w Biedronce są
    tylko te za 30 zł i tu rodzi się mitologia. Były robione badania rynkowe
    i biedronka jest daleko z tyłu jeśli chodzi o ceny, mają dość wysokie a
    cały ten bajer z niskimi cenami to mit marketingowców od reklamy i widać
    że działa to dobrze.

    Co do Auchan to się zgodzą że są tani bo o ile pamiętam to ich markety
    wygrały co do cen.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2016-04-10 13:22:14
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-04-10 o 13:16, Chris pisze:

> [...]
    > że działa to dobrze.
    >
    > Co do Auchan to się zgodzą że są tani bo o ile pamiętam to ich markety

    pierdu pierdu i pierdu

  • 16. Data: 2016-04-10 13:39:51
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    > Zmieniałem tydzień temu opony na letnie i zapłaciłem tak:
    > 30 zł z wyważaniem za 4 sztuki na felgach stalowych 185/65/15
    > 50 zł z wyważaniem za 4 stuki na felgach alu 195/60/16
    > Kolega zmieniał komplet 225/45/17 na felgach alu i skasowali go 110 zł
    > (inny serwis).
    > Czy to możliwe, że jest aż taka różnica w cenach? A może liczą według
    > auta, jak wypasiona bryka, to więcej ;-)

    Gdzie jest tak tanio?

    DC, felgi stalowe, przełożenie opon:
    - cena bardzo promocyjna - 50 zł bez faktury
    - cena standardowa - 80 zł z fakturą
    - cena dla koneserów - 100 zł z fakturą
    - cena nocna - 200 zł z fakturą

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2016-04-10 13:59:12
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-04-10 o 13:39, yabba pisze:

    > Gdzie jest tak tanio?
    >
    > DC, felgi stalowe, przełożenie opon:
    > - cena bardzo promocyjna - 50 zł bez faktury
> [...]

    - Grupery-srery - 39 zł z wyważeniem

  • 18. Data: 2016-04-10 14:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > Ja Cię rozumiem, ale:
    > - moje opony przekładałem w serwisie wyglądającym na porządny (mają też
    > SKP) i dostałem fakturę VAT, nie u "Janusza" w stodole, bez rachunku.
    > - kolega przekładał w podobnym serwisie, ale 30 km ode mnie.

    No i?
    Kto go zmusił do wyboru akurat tego zakładu?

  • 19. Data: 2016-04-10 14:04:16
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-04-10 o 13:22, Dawid pisze:

    > pierdu pierdu i pierdu

    Spadaj dziecko kurwy i starego pedofila ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 20. Data: 2016-04-10 14:06:56
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-04-10 o 13:39, yabba pisze:
    > Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    >

    > Gdzie jest tak tanio?
    >
    > DC, felgi stalowe, przełożenie opon:

    > - cena standardowa - 80 zł z fakturą

    E.LECLERC Al. Jerozolomskich (parking podziemny) na wprost Macro masz w
    tej cenie 16" alusy z FA.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl