  • 11. Data: 2013-12-17 14:28:10
    Temat: Re: Kozak trafił na silniejszego
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello qrt,

    Tuesday, December 17, 2013, 2:12:35 PM, you wrote:

    > zależy co uważasz za blokowanie.
    > To czy ktoś jadać lewym i wyprzedzając wszystkich na prawym, blokuje ów
    > lewy czy nie - to jak widać kwestia sporna.

    Jeśli dało się wyprzedzić z prawej, to znaczy, że blokował.

    > Natomiast zatrzymanie auta w poprzek drogi (niezależnie od motywacji)
    > niewątpliwie jest już blokowaniem i to obu pasów. A to już na pewno
    > normalne nie jest.

    Oczywiście.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2013-12-17 14:28:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WOJO,

    Tuesday, December 17, 2013, 2:15:16 PM, you wrote:

    > A z czego wnioskujesz, że jest prawostronny?

    Z ruchu na drugiej jezdni.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2013-12-17 14:42:16
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Tue, 17 Dec 2013 14:28:10 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Jeśli dało się wyprzedzić z prawej, to znaczy, że blokował.

    racja.

    czyli trafił dureń na durnia.

  • 14. Data: 2013-12-17 15:32:15
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...peru>

    Dnia 2013-12-17 14:07, Użytkownik - WOJO napisał::
    > Przy ruchu lewostronnym?
    > WOJO

    Auto było "lewostronne", ale po kierunku, w którym się poruszali
    wnioskowac należy, że rzecz miała miejsce w normalnym kraju.
    --
    http://www.youtube.com/watch?v=joujh2jLL1A

  • 15. Data: 2013-12-17 15:33:29
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...peru>

    Dnia 2013-12-17 13:55, Użytkownik - RoMan Mandziejewicz napisał::

    > Znaczy uważasz, że blokowanie lewego pasa jest normalne?

    TRudno mówić o blokowaniu, skoro widać, że po prawej stronie co rusz
    stoją lub wolniej poruszają się inne pojazdy.
    --
    http://www.youtube.com/watch?v=joujh2jLL1A

  • 16. Data: 2013-12-17 15:37:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maurycy,

    Tuesday, December 17, 2013, 3:33:29 PM, you wrote:

    > TRudno mówić o blokowaniu, skoro widać, że po prawej stronie co rusz
    > stoją lub wolniej poruszają się inne pojazdy.

    Po raz kolejny: skoro dało się wyprzedzić prawą stroną, to lewy pas
    był niepotrzebnie blokowany.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2013-12-17 16:59:40
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Dobre. Miałem jakiś czas sytuację, że gość do mnie wyleciał, ale jak
    wyszedłem z auta i okazałem się o dwie głowy wyższy, to spierdolił do
    swojego, coś tam jeszcze jęczał, co to mi zrobi i odjechał :)

    R.

  • 18. Data: 2013-12-17 17:27:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Znaczy uważasz, że blokowanie lewego pasa jest normalne?

    Napisał "Miło popatrzeć, jak awanturnik dostaje po gębie." niczego tu
    ani o blokowaniu lewego pasa, ani a pochwalaniu tego nie widzę. Czytanie
    ze zrozumieniem się kłania i pieniactwo przy okazji, ale cóż jak widzę
    co za burek to napisał to mnie to jakoś nie widzi.

    --
    anacron
    aba/

  • 19. Data: 2013-12-17 17:55:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Tuesday, December 17, 2013, 5:27:20 PM, you wrote:

> [...]
    > ze zrozumieniem się kłania i pieniactwo przy okazji, ale cóż jak widzę
    > co za burek to napisał to mnie to jakoś nie widzi.

    Burka sobie w najbliższej rodzinie poszukaj.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2013-12-17 18:20:09
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Robbo" <n...@g...com> wrote in message
    > Dobre. Miałem jakiś czas sytuację, że gość do mnie wyleciał, ale jak wyszedłem
    > z auta i okazałem się o dwie głowy wyższy, to spierdolił do swojego, coś tam
    > jeszcze jęczał, co to mi zrobi i odjechał :)

    Szkoda że nie masz nagrania z kamerki ;)

    Pzdr
    Piotrek