  • 11. Data: 2016-08-20 19:00:14
    Temat: Re: Kradzieże katalizatorów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > A dlaczego pierwszy ma płacić ile by podobno mógł, skoro drugi pracuje
    > za tyle na ile się umówili?

    Za logiką Zenka nie nadarzysz.
    Zapomniałem mu w sumie podziekowac za te psychoanalizę...

  • 12. Data: 2016-08-20 19:04:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ma sprawy. W takich sprawach zawsze mozesz na mnie liczyc. Bedziesz chcial
    wiedziec to wal jak w dym.

  • 13. Data: 2016-08-20 19:33:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Nie da sie. 13 zyli to minimalna stawka rowniez na umowach smieciowych.
    Kazde ominiecie bedzie sie rownalo naruszeniu prawa bo bedzie oszustwem.
    ---
    Zablokują zawarcie umowy z inną firmą ?

    Do tego jeszcze wymagania ze w przetargach na uslugi dla budzetowki tylko
    firmy zatrudniajace na stala umowe o prace.
    ---
    Jak budżetówka sprawdzi, że firma nie zatrudnia podwykonawców ? Jaki jest
    osobowy udział biznesu budżetówki ?

    Tu gdzie pracuje juz rozmawiali z portierami czy przejda na umowe zlecenie
    od nowego roku.
    ---
    Jeszcze trochę czasu zostało by przekonać ich do założenia własnych firm.

  • 14. Data: 2016-08-20 20:46:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozesz przeprowadzic analize ekonomiczna zalozenia dzialalnosci gospodarczej przez
    emeryta albo renciste przy stawce godzinowej 4 zlote.

  • 15. Data: 2016-08-20 21:32:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Mozesz przeprowadzic analize ekonomiczna zalozenia dzialalnosci gospodarczej
    przez emeryta albo renciste przy stawce godzinowej 4 zlote.
    ---
    Tych nie zatrudni i tyle.

  • 16. Data: 2016-08-20 22:38:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    On juz nikogo za 4 zlote nie zatrudni. 99% takich firm jest do likwidacji. Zostana
    tylko wyspecjalizowane w przewozeniu pieniedzy albo ochrony waznych obiektow,
    rafineri na przyklad. Reszta ubeckich firm jest do likwidacji. Czesc bedzie dzielnie
    walczyla o rynek klienta indywidualnego. Ale beda musialy zejsc z cena za ochrone
    domkow, malych firm, mieszkan.

  • 17. Data: 2016-08-20 23:03:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 20 Aug 2016 09:09:42 -0700 (PDT), w
    <2...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Jesli niska stawka nie jest wymuszona to nie musi. W ochronie obiektow firmy kasuja
    12-14 zlotych za godzine. A placa 3-4 zlote za godzine. Oczywiscie zadnych dodatkow
    za prace w nocy czy swieta. O nadgodzinach tez nikt nigdy nie slyszal. To kto pracuje
    za taka stawke. Tam gdzie pracuje sa to emeryci i rencisci. Oczywiscie tacy z bardzo
    malymi swiadczeniami. Byly ubek ktory ich zatrudnia nie ponosi zadnych kosztow
    zwiazanych z ich praca. Moglby dac im wiecej? Oczywiscie ze moglby. Ale nie da bo to
    chuj

    Zawsze mógłbyś zbić kokosy świadcząc takie usługi za 11zł za 1h, a płacąc
    pracownikom 8zł/h zamiast chrzanić głupoty o ubekach.

  • 18. Data: 2016-08-20 23:04:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 20 Aug 2016 03:43:41 -0700 (PDT), w
    <1...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Na przyklad ktos za prace placi gorzej niz by mogl

    Wyczułem cuchnące lewactwo :)

  • 19. Data: 2016-08-20 23:23:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dzialalnosc ochroniarska byla zarezerwowana dla bylych ubekow, milicjantow. Nie
    moglem zbic kokosow bo z tym gownem nie mialem nic wspolnego.

  • 20. Data: 2016-08-21 05:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie ma sprawy. W takich sprawach zawsze mozesz na mnie liczyc.
    > Bedziesz chcial wiedziec to wal jak w dym.

    :)
    Coś w tym jest ze zatrudnianie (i pracowanie) za 4zł to absurd.

    Tylko co to ma wspolnego z katalizatorami...