  • 31. Data: 2009-10-26 16:48:14
    Temat: Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Kup czajnik bezprzewodowy za 20zł. Ja mam taki dyżurny z kabelkiem 30cm
    > tyle, że kabelek jest biały.

    Autor chciał "zalewna" wtyczki...

  • 32. Data: 2009-10-27 09:02:50
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > Autor chciał "zalewna" wtyczki...

    O takim kabelku piszę. Komputerowy zakończony dwiema "zalanymi" wtyczkami o
    długosci 30cm!!! tyle, że dołaczony do czajnika. W czajniku gniazdo
    "komputerowe" do zasilania - taki pseudo bezprzewodowy czajnik podróżny 0,8l
    za 20 zł.

    PC

  • 33. Data: 2009-10-27 09:08:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    PC napisał:

> [...]
    > W czajniku gniazdo "komputerowe" do zasilania - taki pseudo
    > bezprzewodowy czajnik podróżny 0,8l za 20 zł.

    Jak się ten kabelek zabierze do jakiegoś peceta, to taki czajnik
    będzie już całkiem bezprzewodowy.

    --
    Jarek

  • 34. Data: 2009-10-27 13:16:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PC" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > o długosci 30cm!!! tyle, że dołaczony do czajnika. W czajniku gniazdo
    > "komputerowe" do zasilania - taki pseudo bezprzewodowy czajnik podróżny

    Kto jest producentem tego czajnika? Czy ten czajnik nazywa się jakoś?
    Ma jakiś numer modelu?

  • 35. Data: 2009-10-28 06:51:37
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Chyba Tefal ale nie dam sobie ręki uciąć. Mam go niestety na działce a sezon
    się skończył więc potwierdzę na wiosnę.

    PC