  • 21. Data: 2016-02-05 16:39:47
    Temat: Re: Krótkie hasło na naklejke potrzebuje
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2016-02-05 o 14:59, (Tom N) pisze:

    > Kolejny bojaźliwy? Wjechanie przed maskę przy prędkości 50km/h grozi czym?
    > No i kamery są teraz powszechne nie tylko na wschód od Bugu...

    Na autostradzie, 50km/h, wyprzedzając Tira? :)
    A kamerki to dobra rzecz, chociaż kompletnym idiotom chyba nie bardzo
    przeszkadza świadomość że ktoś może nagrać ich wyczyny. Prawo jest
    gówniane i czują się bezkarni. Niektóre przypadki udokumentowane na
    youtube naprawdę kwalifikują się do odebrania prawa jazdy.

    > Toż mam szybe brudną, więc pryskam i zwalniam do 50...

    wyprzedzając Tira...

    > Widac mało jeździsz.

    Mało, niemało, życie krótkie jest, po co je sobie skracać jeszcze
    zupełnie niepotrzebnymi nerwami.

  • 22. Data: 2016-02-05 16:46:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Bolko pisze tak:

    > Wczoraj wracałem A4
    > Deszcz
    > Jade 120 km/h wymijam kolumnę ciężarówek po prawej stronie.
    > Podkreślam: auto do mnie DOJEŻDŻA i zaczyna mi mrugać a po lewej
    > nadal tiry.
    >
    > A ja akurat potrzebuje tył auta polakierować (w lato uszkodziłem).
    >
    > Pytanie czy jest tu jakiś poeta:)
    > Potrzebuje hasło na naklejkę:
    > coś w stylu: mrugnij dwa razy to się zatrzymam bo tył polakierować
    > potrzebuje.

    Gdzie się takie buraki jeszcze uchowały? Może leciał z Anglii
    i śpieszył się do dentysty na NFZ.

    Od dawna jest dostępne "Stuknij a my stukniemy ciebie" albo
    "Nie tak blisko, ledwo się znamy"

    ale w dzień może też zadziałać duży rejestrator jazdy na środku szyby
    a jak szyby czyste nawet samo wyciągnięcie aparatu przez pasażera.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 23. Data: 2016-02-05 16:55:38
    Od: <4...@5...165538.invalid> (Tom N)

    spider w

    > Na autostradzie, 50km/h, wyprzedzając Tira? :)

    "zwalniasz, wracasz za tira i przepuszczasz..."

    --
    'Tom N'

  • 24. Data: 2016-02-05 17:20:34
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-02-05 o 12:57, Przemyslaw P. pisze:

    > jest jeszcze jeden sposób - nagle potrzebujesz oczyścić przednią szybę i
    uruchamiasz spryskiwacze.

    A (pomijając eskalację agresji) czytałeś, że sytuacja miała miejsce w
    deszczu, mistrzu?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 25. Data: 2016-02-05 17:24:23
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-02-05 o 14:56, Shrek pisze:

    > Czyli tradycyjnie głupi i głupszy.
    >
    > Ja takich puszczam. Z dwóch powodów - raz że możesz trafić na psychola i
    > jak ci się razem w barierki wyjebiemy, to marne dla mnie pocieszenie że
    > byłem w prawie i jestem moralnym zwycięzcą. Dwa, że od podobnych debili
    > najlepiej być daleko, bo jak coś odwali, to możesz na tym ucierpieć. A
    > że nie da się być daleko z przodu, bo ci na dupie siedzi, to przepuścić
    > i niech spierdala.
    >
    > A trzy... zastanowić się czy napewno jesteśmy potrzebni na lewym pasie;)
    >
    > A tak przy okazji - naprawdę tak przeżywacie jazdę samochodem, żeby
> [...]

    Ototo!
    Potem zgłasza taki na policję "proszem pana, ten wariat mnie droge
    zajechał, wysiadł i pobił", a po analizie monitoringu wyłazi, że obaj
    sobie nawzajem drogę zajeżdżali przez jakiś czas złośliwie, a do bicia
    to wyrywał się ten "poszkodowany".
    Niektórym zamykanie w ruchomych puszkach włącza nieśmiertelność...

    Pozdr,

  • 26. Data: 2016-02-05 18:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > Ja nie polecam. Raz taki przeze mnie przepuszczony nie skorzystał i
    > gonił mnie potem przez dobre kilkanaście kilometrów. Zwolniłem wtedy ze
    > 130 do 90. Zapewne chciał podziękować za uprzejmość.

    Po prostu uswiadomiłes mu ze jednak az sie tak nie spieszył... :)

  • 27. Data: 2016-02-05 18:18:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 5 Feb 2016 17:24:23 +0100, LEPEK napisał(a):

    > Niektórym zamykanie w ruchomych puszkach włącza nieśmiertelność...

    O! Rzadko spotykany kawałek prawdy :)
    --
    Jacek
    -Kto znalazł, ten już nie szuka, zgadza się? Choć ludzie często znajdują

  • 28. Data: 2016-02-05 18:18:52
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 11:55:47 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Hello Bolko,
    >
    > Friday, February 5, 2016, 11:28:35 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > I żeby kapeluszniki zrozumiały, że lewy pas nie służy do toczenia się
    > i blokowania ruchu.

    Jakie masz auto?
    Bo wiesz miałem taki epizod w swoim życiu że robiłem kółka
    Kraków Wrocław Poznań Toruń Kraków.
    Samochody Ford Focus Cmax Smax Ranger Mondeo
    Skoda Octavia i Superb
    I jakaś renault albo opel czy peugeot się trafił.
    Tak że auta nie najgorsze
    Wszystkie < 4 lat
    Za paliwo płaciła firma.

    I nie wiem czy ja taki delikatny jestem
    ale zapierdalanie ile fabryka daje jest nudne na dłuższa mete.
    I naprawdę meczące.
    Kiedyś byłem w stanie zrobić Kraków (Łagiewnik)
    Łódz (Szpital MP) w 2:15.
    Ale huk w aucie jest taki że później w domu musze
    przez 2-4 godziny dochodzić do siebie.
    Dla mnie teraz najlepszy jest teraz lewy pas i być najwolniejszym.
    Niech reszta na mnie uważa.
    I naprawdę cierpię teraz jak muszę wjeżdżać na lewy pas by wyprzedzić TIR-a.
    A Ty musisz zwolnić do 120 km/h
    I naprawdę nie chce wam przeszkadzać młodzi gniewni.
    Ale PoRD coś tam mówi o dostosowaniu prędkości do warunków nawet na A.

  • 29. Data: 2016-02-05 18:27:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Bolko"

[...]
    ---
    No to czemu jej nie dostosowujesz ?! :-)

  • 30. Data: 2016-02-05 20:02:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2016 o 09:15 Bolko <s...@g...com> pisze:

> [...]
    > Jade 120 km/h wymijam kolumnę ciężarówek po prawej stronie.
    > Podkreślam: auto do mnie DOJEŻDŻA i zaczyna mi mrugać a po lewej nadal

    Ja na takich kierowników mam sprawdzony sposób: gdy się zrobi luka -
    grzecznie zjeżdżam na prawy i ustawiam się za nim.
    Za chwile to on jest ofiarą (dojeżdża do przeszkody) a ja robię dokładnie
    to co on przed chwilą - mrugam mu długimi.
    Po trzecim takim incydencie "zapierdalacz" grzecznie zjeżdża na prawy.

    To jest jedyna sytuacja na drodze, która mnie irytuje - "mistrz
    kierownicy" wymaga ode mnie teleportacji bo on "musi".

    TG