  • 11. Data: 2016-02-05 11:52:17
    Temat: Re: Krótkie hasło na naklejke potrzebuje
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Bolko,

    Friday, February 5, 2016, 11:28:35 AM, you wrote:

    [...]

    > trzeb trochę czasu żeby młodzi się wymuszmieli.

    I żeby kapeluszniki zrozumiały, że lewy pas nie służy do toczenia się
    i blokowania ruchu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2016-02-05 12:57:13
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 11:00:20 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Kiedys był naklejki - wal - ty płacisz... czy jakos tak.
    >
    > Na takich nerwusów sa ogólnie dwa sposoby:
    > - nie reagujesz
    > - zwalniasz, wracasz za tira i przepuszczasz...

    jest jeszcze jeden sposób - nagle potrzebujesz oczyścić przednią szybę i uruchamiasz
    spryskiwacze. Im bliżej pacjent z tyłu, tym lepiej działa. A jak masz jeszcze
    spryskiwacze lamp, już luksus. I nagle okazuje się, że można kulturalnie zwolnić i
    poczekać do końca manewru wyprzedzania. Pewnie przy okazji sporo k...w i ch...w
    poleci, ale ja tego nie słyszę :)

  • 13. Data: 2016-02-05 13:41:04
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2016-02-05 o 12:57, Przemyslaw P. pisze:

> [...]
    zwolnić i poczekać do końca manewru wyprzedzania. Pewnie przy okazji sporo k...w i
    ch...w poleci, ale ja tego nie słyszę :)

    Fajnie, do czasu aż trafisz naprawdę na psychola, który postawi sobie za
    punkt honoru odegranie się, wjedzie ci przed maskę i da po hamulcach,
    albo jeszcze głupszy pomysł przyjdzie mu do głowy.
    Szkoda zdrowia na takich, bardziej zaboli ich całkowite zignorowanie.
    Im więcej ludzi go zignoruje tym większe prawdopodobieństwo że w końcu
    da sobie spokój z tym mruganiem.
    Mnie tam wkurzają ci co wyprzedzają tiry jadąc 100-110km/h po
    autostradzie gdzie dozwolona 140. Może oszczędzają paliwo, może się boją
    pojechać szybciej, boją się że auto się rozpadnie, ale mają do tego
    prawo i tu jest koniec dyskusji. Grzecznie czekam a potem jadę dalej.

  • 14. Data: 2016-02-05 13:43:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Friday, February 5, 2016, 10:49:37 AM, you wrote:

    > Roman, jechałeś kiedyś polską autostradą? :) najlepiej na mazowszu :)

    Dwa pojazdy zajechałem na polskich autostradach. Na Mazowszu to ile
    czasu macie ten ogryzek autostrady?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2016-02-05 14:33:38
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-02-05 o 11:18, Bolko pisze:

    > Bajka, dzięki.

    Ja nie polecam. Raz taki przeze mnie przepuszczony nie skorzystał i
    gonił mnie potem przez dobre kilkanaście kilometrów. Zwolniłem wtedy ze
    130 do 90. Zapewne chciał podziękować za uprzejmość.
    Jacek

  • 16. Data: 2016-02-05 14:53:27
    Od: <7...@3...145327.invalid> (Tom N)

    Jacek w

    > Ja nie polecam. Raz taki przeze mnie przepuszczony nie skorzystał i
    > gonił mnie potem przez dobre kilkanaście kilometrów. Zwolniłem wtedy ze
    > 130 do 90.

    Gonił z prędkością 90km/h zamiast 140km/h?

    > Zapewne chciał podziękować za uprzejmość.

    Trza było zjechać na MOP, wcześniej dzwoniąc na 112 - no chyba, że masz
    alergie na niebieskich.

    --
    'Tom N'

  • 17. Data: 2016-02-05 14:56:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 05.02.2016 12:57, Przemyslaw P. wrote:

> [...]
    zwolnić i poczekać do końca manewru wyprzedzania. Pewnie przy okazji sporo k...w i
    ch...w poleci, ale ja tego nie słyszę :)

    Czyli tradycyjnie głupi i głupszy.

    Ja takich puszczam. Z dwóch powodów - raz że możesz trafić na psychola i
    jak ci się razem w barierki wyjebiemy, to marne dla mnie pocieszenie że
    byłem w prawie i jestem moralnym zwycięzcą. Dwa, że od podobnych debili
    najlepiej być daleko, bo jak coś odwali, to możesz na tym ucierpieć. A
    że nie da się być daleko z przodu, bo ci na dupie siedzi, to przepuścić
    i niech spierdala.

    A trzy... zastanowić się czy napewno jesteśmy potrzebni na lewym pasie;)

    A tak przy okazji - naprawdę tak przeżywacie jazdę samochodem, żeby
    naklejki projektować?

    Shrek.

  • 18. Data: 2016-02-05 14:59:47
    Od: <4...@7...145947.invalid> (Tom N)

    spider w

> [...]

    > punkt honoru odegranie się, wjedzie ci przed maskę i da po hamulcach,
    > albo jeszcze głupszy pomysł przyjdzie mu do głowy.

    Kolejny bojaźliwy? Wjechanie przed maskę przy prędkości 50km/h grozi czym?
    No i kamery są teraz powszechne nie tylko na wschód od Bugu...

    > Szkoda zdrowia na takich, bardziej zaboli ich całkowite zignorowanie.

    Toż mam szybe brudną, więc pryskam i zwalniam do 50...

    > Grzecznie czekam a potem jadę dalej.

    Widac mało jeździsz.

    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2016-02-05 15:45:39
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Potrzebuje hasło na naklejkę:

    "Wrocilem z Anglii, tam jezdzimy jezdzimy po lewej"

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 20. Data: 2016-02-05 16:14:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 5 Feb 2016 11:52:17 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > I żeby kapeluszniki zrozumiały, że lewy pas nie służy do toczenia się

    Nooo. Tylko do wyścigów ze sobą samym i dowartościowania jaką to mam
    ciężką stopę.
    --
    Jacek
    -Kto znalazł, ten już nie szuka, zgadza się? Choć ludzie często znajdują