  • 11. Data: 2009-04-30 15:00:11
    Temat: Re: Kryzys a ceny telefonów
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "cpt. Nemo" napisał:

    > Ty wierzysz w jakies bzdury o sponsorowaniu ? Oni sobie cene telefonu
    > odbieraja w mocno drogich stawkach za polaczenie

    30 gr./min. do wszystkich *bez wyjątku* to jest "mocno droga stawka"?
    Coś chciałeś udowodnić, ale Ci to nie wyszło.

    > i co wazniejsze telefon sponsorowany dostaje Jasio a stwaki placimy
    > wszyscy :(

    Typowe prepaidziarskie biadolenie. A ponoć dla Was wolność jest bezcenna ;->

    JoteR

  • 12. Data: 2009-04-30 15:52:01
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Coś chciałeś udowodnić, ale Ci to nie wyszło.

    > Typowe prepaidziarskie biadolenie. A ponoć dla Was wolność jest bezcenna

    A nie jest? Na jakiej podstawie tak sądzisz? Ja uważam, że stawka 6x
    mniejsza daje
    godziwy zarobek. Znasz koszty minuty? Marża na jakim poziomie procentowym
    jest OK?

  • 13. Data: 2009-04-30 16:20:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "tl" napisał:

    > A nie jest? Na jakiej podstawie tak sądzisz?

    Ależ uważam, że jest, przecież nieraz ten argument był podnoszony w
    pyskówkach prepaid vs abonament. Tym bardziej nie rozumiem, skąd takie
    narzekanie na cenę, jaką trzeba tę wolność i niezawisłość zapłacić ;->

    > Ja uważam, że stawka 6x mniejsza daje godziwy zarobek.

    Aha, czyli za to, że jest jaka jest, odpowiedzialni są wredni
    abonamenciarze, którym biedni prepaidowcy dofinansowują aparaty "za
    złotówkie"? Zawstydziłem się niesłychanie bardzo. Czy za świńską grypę też
    już mam zacząć przepraszać? ;->

    JoteR

  • 14. Data: 2009-05-01 09:54:08
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Typowe prepaidziarskie biadolenie. A ponoć dla Was wolność jest
    bezcenna ;->

    Psycholog amator ?

    Ja mam akurat kilka telefonow w biznesowym abonamencie i uwazam ze
    stawki sa za wysokie w porownaniu wlasnie z prepaidem, czyli grabia mnie
    niemilosiernie syneczku.

    pozdrawiam,

  • 15. Data: 2009-05-01 13:21:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "cpt. Nemo" napisał:

    > Ja mam akurat kilka telefonow w biznesowym abonamencie i uwazam
    > ze stawki sa za wysokie w porownaniu wlasnie z prepaidem, czyli grabia
    > mnie niemilosiernie

    Jeśli wziąłeś bez telefonu, to masz dużo niższe niż w prepaidzie, chyba że
    faktycznie dałeś się ograbić, ale to na własne życzenie (BTW: jakie były
    stawki w prepaidzie wtedy, gdy podpisywałeś cyrograf?). Jeśli z telefonem,
    to liczenie gołej stawki za minutę jest bez sensu - mnie po odliczeniu
    kosztów zakupu telefonu wyszło kilkanaście groszy za minutę do wszystkich
    bez gwiadek, o czym nawet freshowcy mogą sobie tylko pomarzyć.

    > syneczku.

    Syneczek to ci jeszcze z jajka na jajko przeskakuje...

    JoteR

  • 16. Data: 2009-05-03 09:55:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Apr 2009 11:20:32 +0200, Tomaszek wrote:

    >A to oznacza, że tamta niska cena nie była prawdziwa tzn. nie wynikała z
    >realnej wartości telefonu tylko była sztucznie zaniżona, bo była dobra
    >sytuacja na rynku. Teraz kryzys dupska ścisnął i trzeba się przywitać z
    >rzeczywistością. To oczywiście tylko moje zdanie

    Ale czemu takie glupie ?

    telefon kosztowal np 100 euro czyli 300zl.
    Operator szacuje ze 250zl stanowilo oplacalna ulge.

    Teraz telefon kosztuje 450zl.

    J.

  • 17. Data: 2009-05-04 08:48:38

    > Ale czemu takie glupie ?
    >
    > telefon kosztowal np 100 euro czyli 300zl.
    > Operator szacuje ze 250zl stanowilo oplacalna ulge.
    >
    > Teraz telefon kosztuje 450zl.
    >
    > J.

    Dokładnie tak to wygląda. Nie zmienili wysokości doatcji, korekta została
    ustalona na poziomie zmiany kursu Euro. pamiętajcie, że telefony kupują raz na
    jakiś czas. jeśli byli zmuszeni kupić w momenice, gdy euro oscylowało wokół
    4.70 pln, to muszą to uwzględnić w cennikach