  • 51. Data: 2019-08-31 08:31:09
    Temat: Re: Kto ma rację?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-08-21 07:51, Bolko wrote:

    > Aż pewnego dnia się okaże że to faktycznie zepsuta ciężarówka/inne auto.

    to należałoby postawić trójkąt, prawda?

    > I walnie w człowieka.

    człowiek będąc na jezdni ma OBOWIĄZEK ustąpić pierwszeństwa pojazdom

  • 52. Data: 2019-08-31 08:40:19
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-08-21 16:18, Bolko wrote:
    > A gdyby któraś z tych ciężarówek faktycznie była zepsuta?

    to byłaby zepsuta - powinna mieć trójkąt i należałoby ją ominąć, no
    chyba że chcesz czekać dwie godziny aż ją zholują czy 5 aż naprawią...

    > I jeszcze jedna kwestia że przyczyną tej zwężki mógł być wypadek
    > gdzie to ja mogłem być ofiarą i karetka nie mogła by przyjechać
    > bo ten pan chciał coś udowodnić?

    karetka nie mogłaby przyjechać z jakiegoś konkretnego powodu?

    bo nie widzę tu nawet potencjalnych sytuacji w której to on mógłby
    zablokować jej drogę...