  • 1. Data: 2019-08-16 07:20:54
    Temat: wypowiedzenie oc mailem
    Od: glumek <g...@g...com>

    witam
    czy wypowiedzenie oc(skan wypowiedzenia) mailem jest skuteczne ?

  • 2. Data: 2019-08-16 08:28:26
    Temat: Re: wypowiedzenie oc mailem
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Aug 2019 07:20:54 +0200, glumek napisał(a):

    > witam
    > czy wypowiedzenie oc(skan wypowiedzenia) mailem jest skuteczne ?

    W PZU nie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2019-08-16 08:41:23
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 16.08.2019 o 07:20, glumek pisze:
    > witam
    > czy wypowiedzenie oc(skan wypowiedzenia) mailem jest skuteczne ?

    Ja na wszelki wypadek wysyłam faxem i mailem, ale np axa ma możliwość
    wyboru 'zrezygnuj z odnowienia umowy' dostępne na ich stronie
    https://zaloguj.axadirect.pl/#/login

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2019-08-16 12:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > W PZU nie.

    A dlaczegoz to?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 5. Data: 2019-08-16 12:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik glumek g...@g...com ...

    > witam
    > czy wypowiedzenie oc(skan wypowiedzenia) mailem jest skuteczne ?

    tak, wysyłałem wielokrotnie do roznych towarzystw i nigdy nie było
    problemu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 6. Data: 2019-08-16 12:17:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 16 Aug 2019 10:00:02 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > A dlaczegoz to?

    Spytaj ich. Na ich stronach jednoznacznie piszą że wypowiedzieć można
    jedynie pisemnie (własnoręczny podpis) lub poprzez spotkanie z ich
    dilerem. Przerobiłem to w tym roku :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2019-08-16 21:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Spytaj ich. Na ich stronach jednoznacznie piszą że wypowiedzieć można
    > jedynie pisemnie (własnoręczny podpis) lub poprzez spotkanie z ich
    > dilerem. Przerobiłem to w tym roku :)

    Wydaje mi sie ze wysyłałem.
    Dostałem info z autorespondera ze przyjeli.
    I temat zamkniety. Wiec chyba jednak uznaja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 8. Data: 2019-08-16 22:02:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 16 Aug 2019 19:00:01 GMT, Budzik napisał(a):

    > Wydaje mi sie ze wysyłałem.
    > Dostałem info z autorespondera ze przyjeli.
    > I temat zamkniety. Wiec chyba jednak uznaja.

    Owszem, przyjęli korespondencję. Mają 30 dni na odpowiedź. Że takie
    wypowiedzenie to się nie liczy a ty masz do zapłaty jakąś tam sumę
    wynikającą z automatycznego przedłużenia polisy. I możesz się poskarżyć
    bootowi :) przyśle ci potwierdzenie :) Śpij spokojnie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2019-08-17 08:22:47
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia 16 Aug 2019 10:00:02 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > A dlaczegoz to?

    Bo kiedyś fax a dzisiaj fax i e-mail
    nie jest dokumentem.

  • 10. Data: 2019-08-17 08:28:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Spytaj ich. Na ich stronach jednoznacznie piszą że wypowiedzieć można
    > jedynie pisemnie (własnoręczny podpis) lub poprzez spotkanie z ich
    > dilerem. Przerobiłem to w tym roku :)

    Wysłałem emailem - w cepiku czyt czym tam sprawdza mobywatel znikło.
    Wiec działa.

    --
    Shrek