  • 11. Data: 2023-12-24 13:31:42
    Temat: Re: Kto pracuje w Google niech naprawi formatowanie strony Usenet Google Groups, aby ostatnie 5 linijek się otwieralo
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    ostatnie 10 linijek się otwieralo
    działają, ale sie nie da odpisywać, bo nie widać ostatniego wpisu

    > Dokad google było darmowe to i rozne chmurki tez były darmowe. Dasz na przykład 20
    ojro za miesięczny dostęp do grup?

    Więc ... najpierw wszystko w internecie było darmowe. Ludzie dzielili
    się wiedzą, żadnych reklam. Ale to był internet akademicki. Potem
    skomercjalizował się i mamy właśnie taką sytuację, że każdy wypatruje
    jak by tu zarobić pieniądze.

  • 12. Data: 2023-12-28 01:51:49
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Dokad google było darmowe to i rozne chmurki tez były darmowe. Dasz na
    > przykład 20 ojro za miesięczny dostęp do grup?

    Chmurka nie będzie płatna z jednego prostego powodu. Jak płacisz, to
    możesz żądać. A ja nie lubię, jak ktoś czegoś żąda :)

    --
    Laska do gościa w klubie:
    - Cześć, czym przyjechałeś?

  • 13. Data: 2023-12-28 02:23:15
    Od: a a <m...@g...com>

  • 14. Data: 2023-12-28 21:00:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 Dec 2023 08:24:43 -0800 (PST), Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    > Dokad google było darmowe to i rozne chmurki tez były darmowe. Dasz na przykład 20

    Ludzie dają
    http://www.usenet.info.pl/

    Widać uważają, ze im sie opłaca.

    Ale grup pl.* to tam chyba nie ma :-)

    J.

  • 15. Data: 2023-12-29 00:05:57
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    ojro za miesięczny dostęp do grup?

    > Ludzie dają
    > http://www.usenet.info.pl/
    >
    > Widać uważają, ze im sie opłaca.

    To nie dyskusje tylko warezownia, grupy binarne.

    --
    - Czy córka przedstawiła wam już swego przyszłego męża ?
    - Ona jest bardzo nieśmiała. Na razie przyprowadza go do domu, tylko