  • 1. Data: 2010-08-19 12:12:50
    Temat: Którędy lepiej do Łeby
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Zastanawiam się którędy jest lepsza droga dojazdowa z krajowej 6 do Łeby.
    Zjechać w Słupsku na 213 (przez Pobłocie) poźniej na 214, czy jechać do
    Lęborka i dalej 214 do Łeby.
    Zumi bliżej pokazuje przez Słupsk - 213 i 214 a jaki jest faktyzny stan tych
    dróg ?

  • 2. Data: 2010-08-19 12:18:18
    Temat: Re: Którędy lepiej do Łeby
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    mz pisze:
> [...]
    > Lęborka i dalej 214 do Łeby.
    > Zumi bliżej pokazuje przez Słupsk - 213 i 214 a jaki jest faktyzny stan tych

    Nie dalej jak dwa tygodnie temu jechalem z MIelna do Łeby. I właśnie
    ciąłem przez Słupski i dalej na Pobłocie. Droga nie jest jakaś trasznie
    zła,raczej dużego ruchu niema. Wyjeżdzałem z Mielna ok. 19:30. W łebie
    byłem 21:30. 150 km drogi.