  • 1. Data: 2010-08-18 21:54:22
    Temat: spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka
    Od: "pikiel" <w...@W...gazeta.pl>

    jadę dziś po Wrocku i widzę auto wyglądające mocno jak Porsche ale dużo bardziej
    przerośnięte niż dajmy na to 911,cayman czy boxter.
    nie dawało mi to spokoju, i w końcu w necie odkryłem że to jakis nowy wynalazek
    Porsche - Panamera.

    Pierwszy raz spotkałem się z tym autem ...
    http://www.porsche.com/microsite/panamera/poland.asp

    Przyzwyczaiłem się do małych autek Porsche no i do wielkiego cayenne
    ale to coś ...

  • 2. Data: 2010-08-18 21:56:07
    Temat: Re: spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-08-18 21:54, pikiel pisze:
> [...]
    > http://www.porsche.com/microsite/panamera/poland.asp
    >
    > Przyzwyczaiłem się do małych autek Porsche no i do wielkiego cayenne

    I??

  • 3. Data: 2010-08-18 21:58:04
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > Pierwszy raz spotkałem się z tym autem ...
    > http://www.porsche.com/microsite/panamera/poland.asp

    A ja dzisiaj widziałem RR phantoma w PL oczywiście i co z tego?

  • 4. Data: 2010-08-18 22:57:51
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "mirek" <a...@S...com> napisał w wiadomości

    > A ja dzisiaj widziałem RR phantoma w PL oczywiście i co z tego?

    A sprzedawali z niego lody? Bo jak tak to może to była własnośc Braci Koral
    :) Oni sobie ostatnio zakupili 2 sztuki :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2010-08-18 23:07:13
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 22:57:51 +0200, kml napisał(a):

    > A sprzedawali z niego lody? Bo jak tak to może to była własnośc Braci Koral
    > :) Oni sobie ostatnio zakupili 2 sztuki :)

    Eeee - pewnie duuuży rabat wynegocjowali w takiej sytuacji.
    Także ta sytuacja się nie liczy ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 6. Data: 2010-08-18 23:28:55
    Od: "RoB" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mirek" <a...@S...com> napisał w wiadomości

    > A ja dzisiaj widziałem RR phantoma w PL oczywiście i co z tego?

    Eeeee, byłem pierwszy, widziałem w niedziele jak z Mikołajek wracał, blachy
    na WZ.... :D

    RoB

  • 7. Data: 2010-08-19 01:22:54
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "RoB" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mirek" <a...@S...com> napisał w wiadomości

    > Eeeee, byłem pierwszy, widziałem w niedziele jak z Mikołajek wracał,
    > blachy na WZ.... :D
    >
    > RoB

    Nie, bo ja byłem pierwszy ;-P

  • 8. Data: 2010-08-19 02:20:24
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-08-18 23:28, RoB pisze:
    > Użytkownik "mirek"<a...@S...com> napisał w wiadomości

    > Eeeee, byłem pierwszy, widziałem w niedziele jak z Mikołajek wracał, blachy
    > na WZ.... :D

    Ze 2 tygodnie temu widziałem takie czarne w DC :)

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 9. Data: 2010-08-19 02:39:50
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Tez jakis miesiac temu widzialem i powiem szczerze ze na zdjeciach
    jakies dziwne mi sie wydawalo.
    ...ale na zywo to calkiem inna bajka i naprawde robi wrazenie. Piekny
    samochod.

  • 10. Data: 2010-08-19 03:08:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin pikiel

    > Przyzwyczaiłem się do małych autek Porsche no i do wielkiego cayenne ale
    > to coś ...

    Ale już ochłonąłeś? ;)

    --
    ignorance is bliss