  • 1. Data: 2010-08-19 09:45:44
    Temat: Białoruś przez Sławatycze, a drozszy samochód
    Od: "ben." <m...@g...com>

    Witam stałem się nieszczęśliwym posiadaczem lepszego samochodu.
    Nieszczęśliwym ponieważ potrzebuje się wybrac na Białoruś na 1 dzień
    przez Sławatycze.
    AC nie obejmuje Białorusi.

    Czy mam się obawiać że mi buchną auto ?
    Przy samochodzie będę przez cały czas pobytu, ale jak z policją czy jak
    zobaczą drozsze auto nie będą chcieli większych pieniążków, rekwirować
    auto ?

    Czy na Białorusi podobnie jak na Ukrainie trzeba coś włożyc w dowód ?
    Jak tak to ile ?

  • 2. Data: 2010-08-19 10:13:22
    Temat: Re: Białoruś przez Sławatycze, a drozszy samochód
    Od: amos <g...@g...com>

    On 19 Sie, 09:45, "ben." <m...@g...com> wrote:
    > Czy na Białorusi podobnie jak na Ukrainie trzeba coś włożyc w dowód ?

    Spróbuj włożyć zdjęcie krzyża spod pałacu prezydenckiego. Może
    zadziała. ;)

    --
    amos

  • 3. Data: 2010-08-19 10:22:35
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    ben. pisze:
    > Czy (...) podobnie jak na Ukrainie trzeba coś włożyc w dowód ?

    Pacz pan, pare razy byłem na Ukrainie autem, w tym raz na 2 tygodniowych
    wakacjach (blisko 5kkm) i nic nie wkładałem w dowód poza zieloną kartą...

  • 4. Data: 2010-08-19 13:52:42
    Od: "Tomi" <t...@t...pl>

    > Witam stałem się nieszczęśliwym posiadaczem lepszego samochodu.

    A jaki to samochód ?

  • 5. Data: 2010-08-19 14:00:39
    Od: "ben." <m...@g...com>

    Użytkownik Tomi napisał:

    > A jaki to samochód ?

    a policja ma preferencje do co marki ;)
    Może Mazdy nie biorą ;)?

  • 6. Data: 2010-08-19 14:35:34
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2010-08-19 09:45, ben. pisze:
> [...]
    > auto ?
    >
    > Czy na Białorusi podobnie jak na Ukrainie trzeba coś włożyc w dowód ?

    na bialorusi jest o wiele bezpieczniej niz u nas, nic nie musisz dawac w
    lape jedynie takie autko moze wydac sie podejzane i obys mial wszystkie
    dokumenty i mam nadzieje, ze jest zarejestrowane na Ciebie inaczej
    mozesz nie wjechac

    gregor

  • 7. Data: 2010-08-19 16:21:16
    Od: "ben." <m...@g...com>

    a ktoś wie jaka jest aktualnie cena paliwa 95 i 98 na białorusi ?
    I gdzie jest w pobliżu Sławatycz pewna stacja benzynowa.

  • 8. Data: 2010-08-19 17:42:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 19 Aug 2010 09:45:44 +0200, ben. <m...@g...com>
    wrote:
    > Witam stałem się nieszczęśliwym posiadaczem lepszego samochodu.
    > Nieszczęśliwym ponieważ potrzebuje się wybrac na Białoruś na 1 dzień
    > przez Sławatycze.

    To weź auto z wypożyczalni.

    r.
    _____________

  • 9. Data: 2010-08-19 18:13:52
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał(a):

    > To weź auto z wypożyczalni.

    Chyba zadna z sieciowych nie puszcza do Bialorusi. Kiedys chcialem
    wynajac na dojazd do Kaliningradu i nigdzie nie chcieli dac.

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 10. Data: 2010-08-19 19:09:39
    Od: Lew2 <w...@h...com>

> [...]
    > auto ?
    >
    > Czy na Białorusi podobnie jak na Ukrainie trzeba coś włożyc w dowód ?

    Wypożycz od kogoś jakogoś starego FSO albo Poloneza. Samochód pewnie
    mniej kosztuje niż Twoje obecne AC. Zakładam, że wypożyczenie tez nie
    powinno być drogie.