  • 1. Data: 2010-08-19 10:39:41
    Temat: Z Makowa do Poronina - jaka trasa?
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Jadę dziś z Makowa Podhalańskiego do Poronina i nie chcę stać w korku na
    Zakopiance.
    Pojadę przez Zawoję i Czarny Dunajec.
    Tutaj mam pytanko do Kolegów:
    z Czarnego Dunajca mogę jechać:
    A. na Szaflary i potem tą niechcianą Zakopianką
    B. jechać na Chochołów i potem od strony Zakopanego
    C. drogami lokalnymi przez Ciche, Czerwienne, Ząb
    co wybrać?
    Jacek

  • 2. Data: 2010-08-19 10:50:33
    Temat: Re: Z Makowa do Poronina - jaka trasa?
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > B. jechać na Chochołów i potem od strony Zakopanego
    > C. drogami lokalnymi przez Ciche, Czerwienne, Ząb
    Najlepiej to wlaczyc CB i bedziesz wiedzial czy warto sie bawic w objazdy.
    Korek przed Zakopkiem zaczyna sie zazwyczaj przed zjazdem do Poronina bo tam jest, ze
    tak to ujme
    poronione skrzyzowanie (mozna zjechac 500/600m wczesniej na luku drogi w lewo na
    skrzyzowaniu i nie
    pchac sie na przejazd). W tygodniu bym raczej nie stawial na wielkie korki na
    Zakopiance o ile nie
    ma dzwonu, co innego piatek, sobta i niedziela lub dlugie weekendy (masakra).
    Uwazaj na czarna Vectre oraz Insygnie latajaca od Rabki do Zakopka.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde